جلسه فرهنگیان فارس با مدیرکل آموزش و پرورش شهر شیراز


جلسه هم اندیشی فرهنگیان ولایتمدار فارس با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز


در این جلسه که به مناسبت هفته تربیت اسلامی برگزار گردید پس از تلاوت کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران و مولودی خوانی جلسه به شرح زیر ادامه یافت.


ابتدا آقای دکتر سید ابراهیم حسینی و سرکار خانم سیده مریم حسینی گزارشی از فعالیتهای خود در شورای شهر شیراز بالاخص در زمینه تقویت جایگاه آموزش و پرورش در شهرداری و مسائل فرهنگی شهر بیان نمودند.


در ادامه جلسه دکتر عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس گزارشی از اقدامات انجام شده در آموزش و پرورش فارس در دوران خدمت ایشان بیان نمودند و در زمینه همکاری های شهرداری و آموزش و پرورش نیز بیاناتی ایراد نمودند.


در ادامه جلسه تعدادی از حاضرین دیدگاههای خود را در زمینه های مختلف به سمع حاضرین رساندند و جمعی نیز سوالاتی بصورت کتبی از آقایان دکتر عسکری و دکتر حسینی و سرکار خانم حسینی پرسیدند که این بزرگواران نیز به موارد طرح شده پاسخ دادند.
در این جلسه که با حضور حدود 70 نفر از فرهنگیان ولایتمدار شیراز در سالن ملاصدرای باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار گردید آقایان غلامی معاون محترم شهردار شیراز و افضلی شهردار منطقه 9 شیراز ، سرکار خانم حاصلی و آقای مهرآور روسای آموزش و پرورش نواحی 4 و 1 شیراز ، آقای شادباش معاون محترم پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش ، تعدادی از مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش فارس حضور داشته و با فرهنگیان حاضر در جلسه گفت و گو نمودند.


در انتهای جلسه آقای فردوسی شاعر آیینی اشعاری در مدح ائمه اطهار بیان نمودند که با استقبال حاضرین روبرو گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *