بیانیه شورای هماهنگی تشکلهای فرهنگیان در پی تحریم وزیر آموزش و پرورش

بیانیه شورای هماهنگی تشکلهای فرهنگیان در پی تحریم وزیر آموزش و پرورش توسط اتحادیه اروپا به شرح زیر است :


با خبر شدیم اتحادیه اروپا وزیران آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دکتر رئیسی را در لیست تحریم قرار داده است.

اتحادیه اروپا با این تحریم نشان داد مسائل هسته ای و موشکی و نظامی بهانه ای بیش نیست و گفتمان تمدن ساز جهان شمول انقلاب اسلامی و اندیشه های نوع دوستی و ظلم ستیزی و عدالت محور جمهوری اسلامی ایران برای آنها مانع جدی می باشد .

آنها جایی را نشانه گرفته اند که خاستگاه پیشرفت علمی کشور و مبنایی برای شکوفایی استعدادها و اندیشه های ناب انقلابی و دینی و نهادی بزرگ برای نقش بر آب کردن نقشه های استعماری آنان می باشد.

دولتهایی که قرآن سوزی را نماد آزادی دانسته ولی برای کوچکترین مخالفت با هولوکاست مجازات قائل شده اند با چه آبرویی از حقوق بشر من درآوردی خود دم می زنند؟

کشورهای اروپایی که با آمار فزاینده آزار و اذیت جنسی زنان روبرو هستند و نمادهایی از انحطاط فرهنگی مانند برده داری جنسی رواج دارد باید به فکر جلوگیری از سقوط فرهنگی جامعه خود باشند.

فقط کج اندیشان ، نمادهای تربیت ، فرهنگ ، آموزش و هنر را تحریم می نمایند ؛ یقینا کنارگذاردن سند وابستگی فرهنگی ۲۰۳۰ و اقدام برای اجرای سند تحول بنیادین آنها را آزرده ساخته است تا وزیر آموزش و پرورش ایران را تحریم نمودند.

این اقدام پست و ضد حقوق بشری اتحادیه اروپا محکوم به شکست است  و این تحریم ، حقانیت اولویت دادن به برنامه های بنیادین تحولی و  انقلابی در آموزش و پرورش را به جهانیان نشان داد و ما فرهنگیان برائت و بیزاری خود را این اقدام سخیف اتحادیه اروپا اعلام میداریم.


شورای هماهنگی تشکلهای فرهنگیان کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *