دعوت از فرهنگیان به منظور شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

بیانیه مجمع عمومی معلم فکور به منظور دعوت جامعه بزرگ و عزیز فرهنگیان کشور برای حضور پر شور در یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بسم تعالی

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است؛ در این روزهای عزیز، ملت ایران با رهبری داهیانه زعیم بزرگ جهان اسلام و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه های اسلام ناب محمدی(ص) ،طومار رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.


قطعا این حضور حماسی به دشمنان این انقلاب خواهد فهماند که ملت ایران در پاسداری و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده و ذره ای از آرمان های بلند خود کوتاه نیامده و عقب نشینی نخواهند کرد.


حفظ اتحاد و انسجام ملی میان معلمان موجب تقویت قدرت ایران اسلامی است اتحاد و انسجام ملی و دوری از تفرقه و چند دستگی در مسیر حرکت ملت به سمت تعالی و پیشرفت، نقش بسزایی دارد.


لذا از تمامی معلمان عزیز کشور ، این قشر هوشیار و همیشه در صحنه دعوت می نماییم که بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن وحدت و همدلی را به دنیا نشان داده و با آرمان های امام راحل عظیم الشان و شهدای گلگون کفن، تجدید میثاق نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *