سردار نقدی: ماموریت دهه هشتادی‌ها، آزادی بیت المقدس است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.

سردار محمدرضا نقدی در سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز خوزستان که امروز (۱۴ دی‌ماه) در اهواز برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار کرد: شهید سلیمانی و ابومهدی، ده‌ها سال از نوجوانی دشت به  دشت، کوه به کوه و سنگر به سنگر خزیدند و دویدند و به دنبال جرعه شهادت و لقاء پروردگار  و جوار قرب الهی بودند و همه آرزو و تمنا و امیدشان رسیدن به شهادت بود و به آن رسیدند. ولی ما داغدار مصیبت سخت ماندیم. ما ماندیم و ماموریت نیمه تمام آنها که همه وجود خود را برای اسلام و آزادی بیت المقدس و تحقق فلسطین یکپارچه سربلند و محو رژیم صهیونیستی فدا کردند.

وی افزود: این ماموریت نیمه تمام ماند و امروز ما در قبال آنها بیش از همه مسئولیم که این ماموریت را به پایان برسانیم. نسلی که با سلیمانی به میدان آمدند آن انقلاب باشکوه ۵۷ را رقم زدند و ۲۵۰۰ سال حاکمیت طاغوت و شاهان و ظالمان را پاک کردند و برای اولین بار کشور را به دست مردم سپردند و انقلابی اسلامی رقم زدند تا همه چیز با رای و اراده مردم مدیریت شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز شاهد شکوفایی پیشرفت‌ها و درخشش‌ها هستیم. دهه چهلی‌ها و پنجاهی‌ها، در مقابل تهاجم دشمن ‌درخشش  داشتند و معجزه دفاع مقدس را رقم زدند و بعد، دهه شصتی‌ها در کنار نسل‌های قبل، این کشور ویرانه را ساختند و کشوری که اکثریت مردم آن بیسواد بودند را از رتبه ۵۳ علمی دنیا به رتبه ۱۵ رساندند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب عنوان کرد: این نسل، کشوری که اکثریت مردم آن از امور رفاهی و زیرساخت برق، آب آشامیدنی، گاز، ارتباطات، مدرسه و جاده و هر آنچه برای زندگی راحت نیاز است، محروم بودند را به اوج رساندند و کشور را آباد کردند. کشوری که پزشکان هندی و بنگلادشی داشت، امروز صادر کننده خدمات پزشکی است. امروز ما یک کشور پیشرفته و رو به پیشرفت هستیم.

نقدی ادامه داد: بعد از آن، دهه هفتادی‌ها معجزه بزرگی رقم زدند؛ دشمن شکست خورده‌ای که به جنگ تروریستی نیابتی پناه برده بود و خودشان اعتراف کردند که داعش را ساخته‌اند، جنایت کارترین و قصی القلب‌ترین تروریست‌ها را با پول کشورهای منطقه پرورش دادند و با هدایت کشورهای غربی، آن‌ها را به جان ملت انداختند تا امت اسلام را درگیر جنگ داخلی و بین مذهبی کنند و این جوانان دهه هفتادی و حججی‌ها بودند که درخشیدند و با هدایت سردار بزرگوار، قهرمانانه جنگیدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمنی که تصور کرده بود برای پاک‌سازی داعش حداقل ۳۰ سال زمان لازم است، معجزه‌وار پیروزی و درخشش امت اسلام را دیدند و این قهرمانی جوانان دهه هفتادی بود. جوانان هر دهه ماموریت بزرگ و سنگینی انجام دادند. امروز نوبت به دهه ۸۰ و ۹۰ رسیده که باید ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را به پایان برسانند، رسالت این‌ها آزادی بیت المقدس است.

وی افزود: اینکه می‌بینیم دشمن وحشت‌زده است و اینطور دستپاچه عمل می‌کند، علت این است که سابقه نسل‌های متوالی ما را دیده‌اند و امروز می‌گویند اگر این نسل بخواهد راه بقیه را ادامه دهد چه اتفاقی قرار است بیفتد به جز آزادی فلسطین؟ شهید سلیمانی ما را تا مرزهای فلسطین رساند. امروز مدافعان حرم پشت مرزهای فلسطین دست بسته‌اند.

وی عنوان کرد: ماموریت دهه هشتادی‌ها کابوسی برای صهونیست‌ها، آمریکا و همه مستکبران  و زورگویان عالم است.

سردار نقدی خطاب به معلمان افزود: به زودی خواهید دید بر دیوارهای اهواز که پوستر و اطلاعیه کاروان کربلا و نجف و … می‌زنند، اطلاعیه بیت المقدس را می‌زنند و خیلی زود خواهید دید. اما این باید به دست کسانی محقق شود که در تربیت شما هستند. دشمن می‌خواهد این اتفاق نیفتد، می‌دانند اگر این نسل با همان تفکر ادامه دهد چه اتفاقی در انتظار او است لذا دستپاچه است.

وی با اشاره به ماجرای فوت مهسا امینی گفت: فیلم گرفته شده، همه دیدند و سند وجود دارد که ضرب و شتم و قتلی در کار نیست اما آن‌ها می‌گویند قتل است. آن همه خانم شاهد بودند، یکی نیست بیایید و بگوید ضرب و شتم شده است. پدر این خانم را در بیمارستان آوردند، دادستان گفت بررسی کنید جایی از ضرب و شتم اثری می‌بینید؟ پدر گفت نه.

نقدی افزود: بالاخره کسی که بر اثر ضربه فوت می‌کند حداقل اگر زخم نباشد، کبودی باید باشد. پزشکی قانونی همه آزمایش‌ها را انجام داد و همه گواهی دادند قتلی در کار نبوده است. مغازه‌دارانی که همسایه این خانم بودند آمدند و گواهی دادند که ما بارها دیدیم در بازارچه ما غش کرده است. همه این‌ها سند هستند. غربی‌هایی که آن همه سازمان‌ها و ابزارهای جاسوسی و ابزار شنود دارند، آیا یک برگ سند دارند که این خانم به قتل رسیده است؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این‌هایی که اینقدر عیار انسان دوستی بالایی دارند که به خاطر فوت یک خانم این طور به حرکت درآمدند و این طور در جهان اعلام عزای رسمی جهانی کردند و اسم خیابان‌های اروپا را عوض کردند و گفتند بروید و با ایران بجنگید؛ آمریکایی که میلیون‌ها نفر را کشته و معلول کرده است و ۳ تا ۵ میلیون نفر را در ویتنام به روایت‌های مختلف کشته است. این آمریکا این قدر روحش لطیف است که این خانم را دیده فوت کرده است هر روز می‌گوید ایران آدم کشت.

وی افزود: انگلیسی که هیچ جای دنیا نیست که خون بی گناه نریخته باشد، چندین گور دسته جمعی در کانادا از کودکان پیدا کردند و خود اعلام کردند که این کودکان حاضر نشدند تحت تفکر کلیسای انگلیس درآیند، کشته شدند. این‌ها شدند حقوق بشر و انسان دوست.

وی بیان کرد: تمام تلویزیون را اتاق جنگ علیه ایران کرده‌اند؛ آمریکا صدها هزار نفر را در افغانستان و عراق کشت و بیمارستان را بمباران کرد و شکنجه‌گاه‌ها راه انداخت، اما هیچ‌کس نگفت آمریکا حقوق بشر را زیرسوال برد و هیچ‌کس آمریکا را تحریم نکرد.

وی خطاب به معلمان ادامه داد: امروز مسئولیت تربیت این نسل با شما است؛ اگر شهید سلیمانی بود و آرزوی معلمی اش تحقق پیدا می‌کرد در جایگاه معلمی چه می‌کرد؟

سردار نقدی افزود: هر جا بروید دو تعبیر وجود دارد؛ یک تعبیر واقعی و یک تعبیر دروغین و مجازی. مهمترین رسالت امروز همه معلمان ما این است که نسل جدید را واقع‌بین و نه مجازبین، بار بیاورند. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم می‌فرمایند نخستین جهاد امروز ما امیدآفرینی و شکست محاصره تبلیعاتی دشمن است. محاصره تبلیغاتی یعنی همانی که در دروغ‌های رسانه‌ای باورش می‌شود که این انسان متواضع و ضدتروریست (شهید سلیمانی) که همه وجودش را وقف نجات مردم از تروریست کرده است، یک تروریست بوده است. شهید در وصیت می‌گوید ولایت فقیه اما آن‌ها می‌گویند دیکتاتوری است.

وی ادامه داد: چند هزار سال در این کشور شاه حاکم بود اما امروز همه مردم در همه صنوف رای می‌دهند. کشورهای منطقه که حتی یک صندوق رای ندارند خوب هستند و آزادند و ما بدیم. در انگلیس ببینید اختیارات شاه چقدر است؟ مجلس اشراف دارند که منتخب مردم نیست. به ما می‌گویند دیکتارتوری اما آن‌ها مهد دمکراسی هستند!

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی عنوان کرد: نخستین جهاد ما این است که از محاصره تبلیغاتی دشمن خارج شویم و نگذاریم دانش‌آموز این حرف‌ها را باور کند. مهمترین کار ما امروز این است نسلی پرورش دهیم و آینده کشور را به دست نسلی بسپاریم که ماموریت نیمه تمام شهید سلیمانی را تمام کند، نسل واقع‌بین باشد و در تصاویری که دیگران می‌سازند، نباشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *