وظایف نمایندگی و تعطیلات مجلس

شایعه لو رفتن سئوالات کنکور خستگی و افسردگی جوانان کنکوری را به خشم وکینه تبدیل کرد و سارقان به ثروت کنکوری چندین سال دانش آموزان که با خون ودل خانواده ها و محرومیت از زندگی معمولی آنها و بی‌خوابی‌های دانش آموزان و هزینه آنچنانی در ذهن داوطلب انبار شده بود، به سرقت بردند و در صورت صحت این شایعات مهمترین فرصت اجتماعی برابر برای امید به زندگی و ساخت آینده به کابوس و بختک وحشت در بیداری رونمایی شد و خرمن امید جوانان که ایده سازمان دهنده بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است با بی تدبیری مسئولین و تردستی شیاطین حرفه‌ای و دلالان نفوذی به آتش کشیده شد.

جناب دکتر نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش وتحقیقات در مجلس انقلابی پی‌گیری موضوع را به برگشت نمایندگان از حوزه انتخاباتی موکول کرده اند که اعجاب خواننده را برمی‌انگیزد چرا که خواننده با پیش فرض‌های مجلس انقلابی، مدیریت جهادی، آتش به اختیار و نگرانی های خانواد ه ها و بازی‌کردن با سرمایه و اعتماد اجتماعی، این نوع  تصمیمات را شایسته مدیرانی دیوان سالاری و جلسه محوری و فرصت سوزان می‌دانند.

نام مجلس انقلابی بدون هویت انقلابی، ارزش های انقلاب را استحاله می کند و مردم باور هاشان با واقعیت ها شکل می گیرد و آنگاه مفاهیم را معنا می کنند.

چهار سال نمایندگی از مردم در دفاع از حقوق آنان با سازکارهای کمیسیون ها و سوال و استیضاح کفایت نمی کند بلکه درک و درد و اراده  و زبان و شیوه الگوی مجلس انقلابی یعنی شهید مدرس (ره) درمان ناکار آمدی است.

چرا مجلس انقلابی سازکار واکنش سریع در ایفای مسئولیت نمایندگی به نمایندگی از مردم در موقعیت های بحران‌های اجتماعی ندارد آیا لو رفت سئوالات کمتر از سیل و زلزله هست که ریاست مجلس و نمایندگان به محل حادثه حضور می یابند.

یا هر بحرانی که دوربین سیما آن را به تصویر می کشد فرصت دیده شدن را نباید از دست داد و هرجا مانند کنکور سرزمین دل‌های جوانان وخانواده‌ها را سیل برد و دوربینی نیست به اما و اگر و جلسه و تمام شدن تعطیلات مجلس رفتار نمایندگان خواهد بود.

تاسف دو چندان اینکه نمایندگان جوانان کنکوری (می بخشید نماینده در مجلس) راهبرد پیشگیری بهتر از درمان است  با همه تجربیات گذشته به طاق نسیان گذاشتند و قبل از برگزاری کنکور نظارتی از برگزاری کنکور نداشتند ما معترضیم….

✍سیدنصرت الله فاضلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *