جهاد تبیین رمز عاقبت بخیری این روزهای انقلابی ها

۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی گذشت. سومین سال چهل سال دوم که با نقشه راهی بسیار دقیق با اهداف ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور همراه شد.

🔹امام خمینی(ره) از سال 42 تا 57 با شبکه های اجتماعی و ارتباطی مسجد، حسینیه، تکیه، هیئت و با ابزارهای انتقال پیام آن روز مانند نوار کاست، اعلامیه، روزنامه ها و نشریات طراحی شده توسط شبکه مردمی روشنگری را در برابر تیر، ترکش، تانک، ساواک و انواع و اقسام تهدیدات نرم، سخت و نیمه سخت به جد دنبال کردند تا انقلاب اسلامی در 22 بهمن 57 با اتکال به خداوند و آگاهی جمعی قشر سفید و خاکستری جامعه با شعارهای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

🔹از سال ۵۷ تا ۱۴۰۰ انواع و اقسام توطئه ها و فشارها برای ساقط کردن این نظام الهی توسط دشمنان خارجی و جریان نفوذ-تحریف داخلی طراحی شد، اما جنسِ توطئه های دو دهه اخیر کاملا متفاوت از توطئه ها و خباثت ها بود، #نفوذ موریانه وار با ابزاری تعاملی، هوشمند، ذائقه ساز، جذاب، بستر جنگ شناختی ادراکی ترکیبی به نام فضای سایبر-مجاز که در کنار فرصت های بی نظیر خود، تهدیدات بیشماری هم برای ما ساخت.

🔹آمریکایی های تحقیر شده، شکست خورده و رو به افول و از دَر توسط مردم بیرون انداخته شده با انواع و اقسام دیوانگی ها در برابر ایران اسلامی قرار گرفتند، اما از پنجره فضای مجازی یله، رها و ول با کمک موریانه های نفوذی و فسیل های خسته از انقلاب به کشور بازگشتند.

🔹حال در این شرایط طبق بیانیه گام دوم انقلاب باید بستر اینترنت آمریکایی بی بند و بار، رها که بستر اخبار جعلی مایوس کننده است و آن منتج به حصر تبلیغاتی کشور شده را بشکنیم و این نخستین و ریشه ای ترین #جهاد_امید با قدم اول یعنی استقرار انقلاب اسلامی در فضای مجازی با استقلال در حوزه های زیرساختی، سرویس و خدمات، تولید محتوای امیدوار کننده و تربیت انسان رسانه های مجهز شده به سلاح سواد و مهارت رسانه ای است.

🔹انسان رسانه هایی که با #جهاد_تبیین هدفشان با ساختن رسانه های تمدن ساز اینست که در برابر این نزاع تمدنی قرار گرفته و با عمل و پیدا کردن نقش خود در بیانیه گام دوم انقلاب، حاج قاسم های فضای مجازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی شوند و استمرار و ثبات قدمشان تحت لوای ولایت مطلقه فقیه و امام خامنه ای منتج به ظهور بشود ان شاء الله

شب 22 بهمن ۱۴۰۰
✍سید رضا آل داوود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *