بیانیه کانون تربیت اسلامی خراسان رضوی در طلیعه چهل و چهارمین مطلع فجر انقلاب اسلامی ایران۱۴۰۰

کانون تربیت اسلامی خراسان رضوی در طلیعه چهل و چهارمین مطلع فجر انقلاب اسلامی ایران۱۴۰۰ بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ الْفَجْرِ وَ لَيالٍ عَشْرٍ

🔹 فرهنگیان، معلمان ملت سرافراز و رشید ایران !

در طلیعه چهل و چهارمین طلوع بهار آزادی و رهایی ملت شریف و مومن ایران اسلامی از بند رژیم منحوس وابسته و دیکتاتور پهلوی،
می توان با افتخار اذعان کرد؛ انقلاب شکوهمند اسلامی ما ،مردمی ترین انقلاب عصر حاضر است که توانسته کارنامه‌ای درخشان از آزادی، معنویت، اخلاق، علم، عقلانیت، برادری، عدالت اجتماعی و ایثار را در جهان مبتنی بر ارزش های الهی ،اسلامی و انسانی پایه ریزی نماید.

🔹 از ابتدای شکل‌گیری این انقلاب، اگر چه گرفتار آفت ها، کجروی ها و بدخواهی های دشمنان داخلی و خارجی واقع شده ایم اما تا کنون نتوانسته اند ضربه ای کاری بر ما وارد نمایند، بلکه موفقیت های روز افزون این انقلاب زبانزد خاص و عام در جهان بوده و هست.
دشمنان بدانند ریشه ی این انقلاب در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) ‌‌ و با جانفشانی مظلومان و مستضعفان عالم آبیاری گردیده، لذا برای همیشه پایدار و سربلند خواهد ماند.

🔹اینک در مسیر پیشرفت، اقتدار و عزت، انقلاب اسلامی با تأسی از نسخه شفابخش بیانیه گام دوم انقلاب به رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) وارد مرحله خودسازی، زمینه سازی و تمدن سازی شده است و به زودی با ایجاد تمدن نوین اسلامی و تعلیم و تربیتی هم سو، در قالب سند تحول بنیادین بار دیگر در استمرار اندیشه ناب و معنوی معلم آزادیخواه، معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و به برکت خون شهدای گرانقدر به شکوفایی خود ادامه خواهد داد.

بدین وسیله ما فرهنگیان انقلابی استان خراسان رضوی، ضمن میثاق مجدد با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای والا مقام اعلام مینماییم:

۱-گوش به فرمان مقام عظمای ولایت بوده و با وحدت و همدلی در راستای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته استوار ایستاده‌ایم!

۲-حمایت خود را از رئیس جمهور مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی اعلام نموده و به ایشان اطمینان می‌دهیم در راستای حل مشکلات کشور در کنار دولت خدمتگزار خواهیم بود .

۳- ما معلمان در راستای شکوفایی همه جانبه میهن عزیزمان با عزمی راسخ و انقلابی در قالب جهاد تبیین و روشنگری و همچنین جهاد علمی و عملی خصوصا اجرای دقیق سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تلاش مضاعف خواهیم نمود.

۴-در راستای مطالبه‌ گری بر حق فرهنگیان، از دولت خدمتگزار میخواهیم بجهت اجرای صحیح سند تحول اموزش وپرورش و تقویت انگیزش معلمان پرنلاش وانقلابی کشور ، به عنوان اساسی ترین عناصر پویایی و بالندگی نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی ، نظام رتبه‌بندی را هر چه سریع تر عملیاتی نموده و در این راستا اطلاع رسانی شفاف و به موقع به جامعه بزرگ فرهنگیان به‌عمل‌آید.

۵-اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از دیگر خواسته های فرهنگیان است که امیدواریم باهماهنگی مجلس انقلابی ودولت محترم، تحقق یابد.

*والسلام علی عباد الله الصالحین*
………………………………..
❇️🌹❇️🌹❇️🌹❇️🌹❇️
کانون تربیت اسلامی خراسان رضوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *