ورود طرح گرافیکی شهید نوجوان «علی لندی» به لوازم‌التحریر دانش‌آموز

مجمع نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در جهت گسترش فرهنگ ایثار و همچنین الگونمایی برای دانش‌آموزان، طرح گرافیکی شهید «علی لندی» را بر روی لوازم‌التحریر، طراحی کرد.

ورود طرح گرافیکی شهید نوجوان «علی لندی» به لوازم‌التحریر دانش‌آموز

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در صنایع فرهنگی و در رأس آنها محصولاتی که ارتباط مستقیم با کودکان و نوجوانان دارند، همواره موضوع کاراکتر و شخصیت‌پردازی برای مخاطب دارای اهمیت بالایی است. به طور ویژه‌تر در صنعت نوشت افزار از آنجا که با قشر دانش‌آموز و در یک کلام با آینده‌سازان ایران در ارتباط است توجه به این موضوع بیشتر و ملموس‌تر است.

از همین رو همواره فعالان و موثرین عرصه طراحی نوشت‌افزار به دنبال خلق کاراکتر و شخصیت تأثیرگذار برای مخاطب دانش‌آموزی خود هستند تا بتوانند ارتباط سریع‌تر و ملموس‌تری با آنها برقرار کنند.

یکی از نکاتی که همواره در بحث الگونمایی برای کودکان و نوجوانان مورد بحث است معرفی قهرمان مناسب به آنهاست؛ یکی از این نمونه‌ها، نوجوانی است که در ایذه خوزستان با تنها 15 سال، به دل آتش زد تا 2 هموطن را نجات دهد و خودش آسمانی شد.

از همین رو به جهت رسالت مجمع نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در زمینه گسترش فرهنگ ایثار و همچنین الگونمایی برای دانش‌آموزان، طرح این شهید بزرگوار جهت استفاده در گرافیک کالای نوشت افزار طراحی شده است که شماری از محصولات نوشت افزار نیز با این طرح‌ها به تولید رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *