جلسه شورای مرکزی واحد جوانان کانون تربیت اسلامی

جلسه شورای مرکزی واحد جوانان کانون تربیت اسلامی، روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۵/۴، راس ساعت ۱۵ الی ۱۷ تشکیل شد.
در این جلسه، اعضای شورا، گزارشی کوتاه از اقدامات کانون از اسفندماه ۱۳۹۹ تاکنون ارائه نمودند.
در ادامه، آقای عیوضی، توضیحاتی پیرامون طرح ولایت و بصیرت اعضای جوانان کانون سراسر کشور و مسئولان جوان استانی ارایه داد و افزود:
طرح ولایت شامل ۶ مبحث «معرفت‌شناسی»، «خدا‌‌شناسی»، «انسان‌شناسی»، «فلسفه اخلاق»، «فلسفه حقوق» و «فلسفه سیاست» است که هر یک از این عناوین، به وجهی از وجوه مختلف نظام اندیشه اسلامی می‌پردازد و درصدد است که با تبیین این گزاره‌ها دانشجویان و جوانان را با نظام کلی تفکر اسلامی آگاه سازد.
در ادامه جلسه و در راستای اهمیت طرح ولایت، دکتر پاک سرشت تصریح کرد: با توجه به اهمیت این طرح و جایگاه ویژه آن در تبیین اندیشه اسلامی، لازم است جوانان کانون تربیت اسلامی با اندیشه امامین انقلاب اسلامی تحت عنوان بصیرت آشنا شوند و عملا این طرح با گستره طرح ولایت و بصیرت اجرا شود.
وی، ضمن تاکید بر ضرورت حضور و شرکت فعال تمامی اعضای واحد جوانان کانون تربیت اسلامی در سراسر کشور، بر آشنایی عمیق آنان با محتوای این طرح تاکید کرد.
دکتر پاک سرشت افزود: ‌طرح ولایت و بصیرت، یک مجموعه علمی آموزشی، تربیتی و فرهنگی است که آمیزه‌ای از علم و ایمان، تفکّر و عاطفه در آن مشاهده می‌شود.

در ادامه، آقای جنگی گزارشی از روند طرح جذب ۱۴ نفر جوان از هر استان از طریق دبیران جوان آن استان به اعضای حاضر در جلسه داد.
در پایان، آقای خزائی دبیر جدید واحد جوانان، ضمن مرور پیگیری و نتایج حاصل از مصوبات جلسه قبل، به جمع بندی مطالب مطرح در این جلسه پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *