استقبال معلمان از واکسن برکت

مجید یزدان‌پناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک روز خبرنگار در خصوص روند واکسیناسیون جامعه فرهنگیان در استان، اظهار داشت: واکسیناسیون فرهنگیان استان از یکشنبه هفته گذشته در استان شروع شده و هم‌اکنون هم در حال انجام است.بیش از ۳۵ درصد فرهنگیان کرمانشاهی واکسینه شدند

وی ادامه داد: تاکنون سه پایگاه تزریق واکسیناسیون در شهر کرمانشاه در نواحی سه‌گانه در محل دبیرستان شیمیایی، سالن ورزشی بعثت و کانون فرهنگی امام خمینی (ره) در ناحیه سه و در سایر شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تاکنون بالغ بر جمعیت ۳۵ الی ۴۰ درصدی از همکاران فرهنگی اعم از پرسنل اداری، آموزشی، سریداران، خدمت‌گذاران و مدارس غیردولتی با توجه به رضایت و احساس و علاقه قلبی خود در راستای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به ایستگاه‌های تزریق مراجعه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: فرهنگیانی که محل سکونت و خدمت آن‌ها یکی نیست می‌توانند با مراجعه به ایستگاهی محل سکونت که غیر از محل خدمت است و وارد کردن کد ملی و شماره پرسنلی، واکسن تزریق کنند.

یزدان‌پناه با اشاره به استقبال خوب جامعه فرهنگیان از واکسن برکت، گفت: فرهنگیان تا پایان مردادماه دُز اول را تزریق خواهند کرد و در شهریورماه نیز تزریق دُز دوم انجام خواهد شد.

وی در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان، گفت: تاکنون در خصوص واکسیناسیون دانش‌آموزان هیچگونه ابلاغیه و بخشنامه‌ای به ما نشده است.

یزدان‌پناه در پایان با اظهار امیدواری، خاطرنشان کرد: امید است با واکسیناسیون جامعه فرهنگیان علیه کرونا، زمینه‌ای برای بازگشایی مدارس در سال جدید فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *