حمایت جمعی از مدیران پیشین آموزش و پرورش مناطق تهران از آیت‌الله رئیسی

محمدمهدی میرزالو:

جمعی از مدیران کل و رؤسای پیشین مناطق شهر تهران از ورود آیت‌الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

حمایت جمعی از مدیران پیشین آموزش و پرورش مناطق تهران از آیت‌الله رئیسی

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، جمعی از مدیران کل و رؤسای پیشین مناطق شهر تهران در بیانیه‌ای از ورود آیت‌الله رئیسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است: ورود آیت‌الله رئیسی را به صحنه انتخابات ریاست جمهوری، حرکتی انقلابی به منظور ایجاد تحول در وضعیت مدیریت کشور می‌دانیم و همراه با انبوه اقشار و افراد جامعه، حمایت خود را از حضور ایشان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام داشته و در راه تشکیل دولتی مردمی و کارآمد در گام دوم انقلاب اسلامی، پشتیبان و همراه ایشان خواهیم بود.

امید است که اسناد مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی و همه اسناد بالادستی و سیاست‌های مصوب نظام که به تأیید مقام معظم رهبری رسیده و به سند تبدیل شده است، حتماً در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش اجرایی شود؛ چراکه این اسناد برای اجرایی شدن، سند شده‌اند و نه برای مباحث علمی.

همچنین بحث عدالت آموزشی از مسائل بسیار مهم و محوری است که باید در عمل آن را دنبال کرد تا اتفاق افتد. فلذا خواهشمندیم آیت‌الله رئیسی توجهی خاص به آموزش و پرورش داشته و علاوه بر آن با انتخاب وزیری جوانگرا و تحولخواه، او را در راه تحقق تحول بنیادین در آموزش و پرورش مورد حمایت همه جانبه قرار دهند، و ان‌شاءالله دغدغه‌های معیشتی جامعه فرهیخته معلمان مرتفع شود و ارتقای جایگاه و منزلت معلمان آنچنان که شایسته است تأمین شود.
سیدعلی یزدیخواه
زکریا یازرلو
علی‌اصغر یزدانی
مصطفی عطاران
علی اکبر حامدی
سیدبابک هاشمی‌نکو
سیداحمد موسوی
غلامرضا آزادی
علی فاضلی
حسین ابراهیمی
اکبر رضایی چاکوهی
امیر علیجانی
علیرضا عابدینی
سعید تقی آبادی
علی عزتی
حسین عالمی
علیرضا رضوانی‌نیا
حسین فرازنده خالدی
محمدرضا کلاته
سعید کاظم نژاد
حمیدرضا رمضانی
حسن حیدری
محسن مطلبی
محمدرضا مهدلو ترکمانی
فرخ‌السادات میرسعید قاضی
عادل خالقی ثمرین
وجیه‌الله پرویزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *