بیانیه واحد جوانان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر جهت حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری

واحد جوانان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر جهت حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و اعلام حمایت از حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی بیانیه ای صادر کرد .

متن بیانیه به شرح ذیل است :

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيْمِ

اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى عَلِيِّ بْنِ مُوسَى الرِّضَا الْمُرْتَضَى بعَدَد ما اَحَاطَ بِه علْمُک

بیش از چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر استکبار و طاغوت می‌گذرد، با این حال هنوز هم این جرثومه فساد سر از عناد و دشمنی با ملت بزرگ ایران برنداشته و در مقابل اراده و ایستادگی این ملت، همچنان بر طبل رسوایی خود می‌کوبد. به حول قوه الهی، نتیجه این مبارزه ناعادلانه تا به امروز کاشتن بذر امید در دل جبهه مقاومت و رشد جوانه‌های ایثار و شهادت در ورطه مبارزه با استکبار و استبداد بوده است.
امروز قدرت‌های بزرگ جهانی با قبول شکست در عرصه‌های میدانی، امیدوارند تا با چنگ زدن به ابزار رسانه و حضور اغواگرانه در جبهه جنگ سرد، در دل مسلمین جهان خصوصا جوانان پرشور و انقلابی ایران اسلامی رخنه کرده و آنان را نسبت به آینده خود و کشور خود بی‌تفاوت کنند.
امروز اما ملت بزرگ ایران در آوردگاهی مهم با ورود به گام دوم انقلاب و در آستانه یکی از حساس‌ترین انتخابات تاریخ کشور، در حال رقم زدن آینده‌ای است که جهان به نظاره آن نشسته است. ملت بزرگ ایران در این برهه حساس بار دیگر همچون هزاران بار گذشته با خلق حماسه‌ای حداکثری، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد زد و با حضور در پای صندوق‌های رأی، نشان خواهد داد که هیچ قدرتی خارج از مرزهای پرافتخار ایران، نخواهد توانست برای این ملت بزرگ تصمیم‌گیری کند.
واحد جوانان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر معتقد است که در آوردگاه انتخابات پیش رو، انتخاب فردی شایسته که بتواند اهداف و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی را در مسیر پرتلاطم تحولات جهانی باقدرت به پیش ببرد، مهمترین وظیفه‌ای است که بر عهده ملت بزرگ ایران خصوصا جوانان انقلابی قرار دارد.
لذا با توجه به جمیع جهات و تحقیقات صورت گرفته و بررسی نقاط ضعف و قوت نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات، واحد جوانان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر، حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی را به‌عنوان فردی حوزوی، دانشگاهی و البته انقلابی، دارای صلاحیت بیشتری برای سکانداری قوه مجریه در مقایسه با سایر نامزدهای موجود در این عرصه می‌داند.
از این رو، واحد جوانان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر از زمان صدور این بیانیه، با قدرت تمام و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های داخلی، حداکثر تلاش خود را نسبت به معرفی ایشان به آحاد جامعه به کار خواهد بست و امیدوار است با انتخاب اصلح‌ترین کاندیدا آینده‌ای روشن‌تر در انتظار ملت بزرگ ایران باشد.

واحد جوانان کانون تربیت اسلامی استان بوشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *