مدیر مسئول یک روزنامه اصلاح‌طلب: رئیسی با متانت به سؤالات پاسخ داد/ نامزد‌های ما اصلاح‌طلبان بازنده اخلاق بودند

منصور مظفری مدیر مسئول روزنامه آفتاب یزد با اشاره به رفتار صادقانه و اخلاق‌مدارانه آیت‌الله رئیسی در اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما اصلاح طلبان از سال ۷۶ مرتب می‌گوییم که فضا نباید تخریبی شود چراکه فضای تخریبی جواب نمی‌دهد.

وی افزود: متاسفانه دو کاندیدای اصلاح‌طلبان در این مناظره کارنامه خوبی از خود نشان ندادند و برای اینکه بتوانند ضعف‌های دولت را بپوشانند، از ابتدا تخریب حضرت آیت الله رئیسی را شروع کردند تا به زعم خودشان فضای دو قطبی مهرعلیزاده – رئیسی و همتی – رئیسی را ایجاد کنند. به اعتقاد بنده ما اصلاح‌طلبان در این مناظره و در بعد اخلاق، بازنده میدان بودیم.

مظفری اظهارداشت: همچنین آیت الله رئیسی در این مناظره با متانت و بزرگواری از کنار تخریب‌ها به خاطر مردم که فشار اقتصادی زیادی را تحمل هستند، گذشتند تا خاطر مردم بیش از این مکدر نشود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: آیت الله رئیسی در این مناظره دقیقاً به پاسخ‌هایی که مجری برنامه اعلام کردند، پاسخ دادند و با متانت و با برنامه پاسخ دادند و نشان دادند که دنبال مکدر کردن مردم و یا تخریب فضای موجود نیستند و برنامه‌های خودشان را با متانت و بزرگواری ادامه دادند.

مظفری اظهارداشت: به عنوان یک اصلاح‌طلب می‌گویم که نمره قبولی در این مناظرات را آیت الله رئیسی دریافت کردند و ما اصلاح طلبان متاسفانه در این مناظره باختیم که ان‌شالله این مسئله در مناظرات بعدی درس عبرتی برای کاندیدا‌های جناح ما شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *