اولین جلسه هسته مرکزی کانون تربیت اسلامی استان یزد در سال 1400

با حضور اعضای هسته مرکزی کانون تربیت اسلامی استان یزد:
اولین جلسه ی اعضای این کانون در سال جاری برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا مهندس زابلی دبیر کانون تربیت اسلامی استان، مطالبی راجع به اهمیت انتخابات ۲۸ خرداد بیان نمود و نقش شرکت عموم واجدین شرایط رای دادن در کنار صندوقهای رای را مهر تاییدی بر روند اقتدار نظام اسلامی دانست.
وی تاکید کرد: در شرایطی که دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی، از هیچ توطئه و خیانتی در ضربه زدن به انقلاب ما فروگذار نیستند، وظیفه تک تک ملّت است که در روز انتخابات هم خود حضور آگاهانه و فعّالانه در کنار صندوقها داشته باشند و هم مروّج دیگران باشند، تا انشاءا… از این آزمون بزرگ ملّی و شرعی در پیشگاه خداوند منان، و در برابر چشمان سردمداران دنیای زر و زور امروز، سرفراز بیرون آئیم.
در ادامه حضّار جلسه به طرح دیدگاهها- راهکارها- ایده ها – نظرات و پیشنهادهای خود در زمینه ی ترویج- ترغیب و تشویق آحاد مردم بویژه رای اولیها جهت شرکت پر شور و آگاهانه در انتخابات و انتخاب اصلح پرداختند و همدلی و همکاری نهادهای مختلف انقلابی را در این برهه، محکی برای تداوم همکاری در دیگر زمینه ها و برنامه ها دانستند.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر، به اتّفاق آراء، آقای سیّد ضیاء طباطبائی به عنوان قائم مقام دبیر کانون تربیت اسلامی استان انتخاب و ابلاغ وی توسط مهندس زابلی صادر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *