وحدت باطل السحر جادوی سامری

باسمه تعالی

بیانیه تشکلات  فرهنگی اصولگرای استان گلستان خطاب به جبهه نیروهای انقلابی به مناسبت انتخابات 1400

شورای محترم ائتلاف نیروهای انقلاب
جبهه محترم پایداری
شخصیت‌های محترم برجسته سیاسی انقلاب
شورای محترم وحدت انقلاب اسلامی

بر هیچکس کس پوشیده نیست که شرایط خاصی بر کشور حکمفرماست و به فرموده مقام معظم رهبری  ما در آغاز راه گام دوم انقلاب هستیم و بر آنیم تا دولت انقلابی تشکیل دهیم و برای برداشتن این گام و تشکیل دولت انقلابی نخست باید از سد تفکرات لیبرالی غربگرایان نفوذی که در بدنه انقلاب جای گرفته اند و سرعت انقلاب را کند کرده اند بگذریم. از این رو اولویت اول همگان انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی است.  رئیس جمهوری شجاع، انقلابی، مدیر، مدبر و آینه تمام نمای کار جهادی که این مهم به دلایلی تا به امروز عقب افتاده است و بزرگترین دلیل آن عدم مدیریت نیروهای ولایی و جهادی در عرصه انتخابات بوده است تا جایی که مدیریت شیطانی لیبرال مسلک همیشه در ایام انتخابات با جادوی سامری ،آرای مردم را به نفع جبهه باطل خود جلب کرده است که عمده ترین دلیل آن عدم اجماع  و وحدت مبتنی بر ایثار و دور اندیشی و آرمان طلبی و ولایت پذیری نیروهای انقلاب و بزرگان آن بر روی گزینه ای  واحد و واجد شرایط می باشد.

 لذا با توجه به تجارب تلخ گذشته عقل حکم می کند که این بار از من ها و منیت ها بگذریم و ملاک را تقویت نظام ارزشمند اسلامی بگذاریم و  از سوراخی دو بار گزیده نشویم. یعنی با اختلافات غیرضروری و فرسایشی، باعث واگذاری میدان به رقیب لیبرال و متمایل به ضد انقلاب نشویم. از این رو خواسته مجدانه نیرو های ولایی و تشکلات انقلابی فرهنگیان استان گلستان در این برهه ، شنیدن صدای واحد، یکپارچه و هماهنگ از نیروهای انقلابی و رسیدن به اجماع به منظور رساندن قطار انقلاب به مسیر عزت و قدرت و حرکت خود با انتخاب رئیس جمهوری در تراز انقلاب است.

اکنون و در این پیچ تاریخی انقلاب به نظر می رسد امام جامعه و  سکاندار انقلاب خود یک تنه به نبرد با دشمنان این نظام ایستاده است ،دشمنانی  اعم از ضد انقلاب ها ،نفوذی ها، سردمداران نظام سلطه که همگی پشت به پشت در جنگ احزابی دیگر در صدد خاموش کردن این چراغ هستند.

باشد که این بار بزرگانمان با گذشتن از منیت ها و اتخاذ راه صحیح ، باطل السحر سامری باشند. 

جبهه فرهنگیان انقلابی گلستان
کانون تربیت اسلامی استان گلستان
جامعه اسلامی فرهنگیان استان گلستان
جمعیت اسلامی فرهنگیان استان گلستان
کمیسیون فرهنگیان خانه ملت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *