ضرورت انتخاب رییس جمهوری با شاخص های برجسته روشن بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری

باسمه تعالی
شورای محترم ائتلاف انقلاب اسلامی
شورای محترم وحدت
جبهه محترم پایداری
شخصیت های برجسته انقلاب اسلامی

سلام علیکم
با صلوات بر محمد (ص) و آل محمد (ص)و با احترام.
انتخابات پیش رو یعنی انتخاب رئیس جمهوری دوره سیزدهم، یکی از مهمترین انتخابهایی است که از اهمیت فراوانی برخوردار است و باید به آن توجه کرد. تکرار برخی از مسائل در جامعه چنان سخت و نامیمون است که انسان گاهی خودش را شماتت می کند، امید است با انتخاب صحیح و عقلانی راه کمال و سعادت را طی نمائیم. محورهای اساسی در این بیانیه به صورت یک ضرورت در حوزه ی عمل تقدیم می شود.
اهمیت ونقش رئیس جمهور آینده و تبیین شرایط حساس کشور و مشکلات مردم با استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری باید چگونه باشد ، چشم داشت دشمن به ویژه آمریکا به انتخابات پیش رو و توطئه های کثیف آنان را بایدشناخت ، لذا باید مواظب نفوذی ها وجیره خواران آنان باشیم تا خدای ناکرده آسیبی به مردم و انقلاب اسلامی نرسد، قدرت تبلیغاتی جریان رقیب با توجه به حمایت های رسانه ای دشمن بر اساس تجربه های انتخابات گذشته می بایست مد نظر باشد ، عبرت گرفتن از انتخابات دوره یازدهم که تعدد نامزدهای اصولگرایان منجر به شکست آن ها شد.
با توجه به این موارد ضرورت انتخاب رییس جمهوری با شاخص های برجسته روشن است که این شاخص ها باید بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.
بنابراین ضرورت حمایت از “نامزد واحد” و عبرت گرفتن از اتحاد جریان رقیب ، واقعیتی روشن و آشکار است.
بر این اساس جامعه فرهنگیان استان ، تشکل ها ، شخصیت های سیاسی و عقلای جبهه انقلاب اسلامی را دعوت به وحدت و اجماع بر “نامزد واحد” می نماید.
روشن است که تشکل های فرهنگی با توجه به اینکه کشور به بیش از یک رییس جمهور نیاز ندارد ، در صورتی موفق به جلب مشارکت گسترده فرهنگیان خواهند شد که “خواص” و “سران سیاسی” و “تشکل های جبهه نیروهای انقلاب” به وحدت و اجماع بر حمایت از نامزد واحدی برسند.
در پایان همانگونه که امام خمینی (ره) مساله انتخابات را امتحان الهی توصیف فرمودند لذا از احاد مردم خصوصا” معلمان انتظار دارد نامزدهای محترم جبهه انقلاب اسلامی از این امتحان سربلند بیرون آیند و با حمایت از نامزد واحد و کناره گیری به نفع وی ثابت کنند که انگیزه شان الهی است و احساس تکلیف شان نفسانی نیست بلکه حرکت به سوی آرمانهای انقلاب اسلامی که همان خط امام( ره) و مقام معظم رهبری است می باشد
کانون تربیت اسلامی استان خوزستان
جمعیت اسلامی فرهنگیان خوزستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *