پیام تسلیت کانون تربیت اسلامی به مناسبت درگذشت دکتر محمد رضا شرفی، بزرگ مرد تعلیم و تربیت اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت دکتر محمد رضا شرفی ، بزرگ مرد تعلیم و تربیت اسلامی و استاد خوش نام و فرهیخته فلسفه تعلیم و تربیت را به خانواده گرامی ایشان و دلسوزان نظام آموزش و پرورش تسلیت می گوئیم.
آقای دکتر شرفی در حالیکه از رشته فیزیک کاربردی دانشگاه شریف فارغ التحصیل شده بود اما شوق و انگیزه ایشان به تعلیم و تربیت او را به این وادی رهنمون ساخت و مجددا از دوره کارشناسی در رشته علوم تربیتی ،تحصیلات خود را آغاز کرد و سپس در گامهای بعدی کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته تعلیم و تربیت دانشگاه تربیت مدرس اخذ نمود.
ایشان در بسیاری از دوره های تربیتی ، مشتاقانه پذیرای معلمان و دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت بود و آنان را از بحر بیکران تعلیم و تربیت اسلامی سیراب می ساخت . بسیاری از اساتید امروزی تعلیم و تربیت از حلاوت و شیرینی بیان او خاطره ها در ذهن دارند.
از ایشان دهها کتاب ارزنده در زمینه علوم تربیتی به یادگار مانده که از آن میان می توان به جوان و بحران هویت ، تربیت اسلامی از دیدگاه امام خمینی ، خانواده متعادل ، مهارت زندگی در سیره نبوی ، تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت ، مهارت های زندگی در سیره نبوی ، تاریخ و فلسفه تعلیم و تربیت ، مهارت های زندگی در سیره رضوی اشاره نمود.
ایشان محب اهل بیت عصمت و طهارت بود و همواره در آثار و بیانات خود سیره عملی آن بزرگان را بازگو می کرد.
از درگاه خداوند سبحان برای آن استاد عزیز رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان اجر و صبر و برای دوستداران و دانشجویان ایشان ادامه مسیر نورانی اش را مسئلت داریم.
کانون تربیت اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *