حضور چشمگیر و باشکوه فرهنگیان سراسر کشور در ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسانه معلم، ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی روز پنجشنبه دوم بهمن ماه ۱۳۹۹ با حضور چشمگیر و باشکوه جامعه فرهنگیان به صورت مجازی از سراسر کشور، ساعت ۹ صبح آغاز گردید و طی برگزاری انتخابات با حضور ۱۲۸۱ نفر از فرهنگیان سراسر کشور، اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی کانون و نیز اعضای اصلی و علی البدل بازرسی کانون مشخص گردیدند.

در ابتدای کنگره، پیام مرجع عالیقدر شیعیان حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی که به مناسبت ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی صادر شده بود، قرائت گردید و سپس مهندس فرشیدی، دبیرکل محترم کانون تربیت اسلامی به ایراد سخنرانی و ارائه گزارشی از عملکرد کانون پرداخت.

پس از بیانات ایشان، در قالب یک نماهنگ گزارشی از تاریخچه کانون تربیت اسلامی و کنگره های ادوار قبل کانون، برای شرکت کنندگان به نمایش درآمد و سپس پیام دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی به مناسبت ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی توسط قائم مقام کانون آقای فاضلی قرائت شد.

بعد از قرائت پیام، آقای دکتر زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به صورت ویدیویی به ایراد سخنرانی برای شرکت کنندگان کنگره پرداخت.

از آنجا که در ششمین کنگره کانون تربیت اسلامی، به منظور برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای اصلی و علی البدل شورای مرکزی و نیز اعضای اصلی و علی البدل بازرسی برگزار گردیده است، به پیشنهاد هیئت اجرایی کنگره سه نفر از اعضای کانون به عنوان هیئت رئیسه کنگره برای اجرا و نظارت بر انتخابات به شرکت کنندگان معرفی شدند که آقایان هاشمی نکو، کاظمی و ضرغامی با رأی اکثریت شرکت کنندگان به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و منشی کنگره تعیین گردیدند.

روند انتخابات از ساعت ۱۰ با نظارت ناظر محترم وزارت کشور آغاز شد و نظر به استقبال چشمگیر و‌ مشارکت بی نظیر فرهنگیان سراسر کشور در انتخابات کانون تربیت اسلامی، ۳۰ دقیقه نیز به زمان انتخابات اضافه گردید و در نهایت انتخابات با حضور ۱۲۸۱ نفر، رأس ساعت ۱۲:۳۰ پایان یافت و ۲۱ نفر عضو اصلی شورای مرکزی و سه نفر عضو اصلی بازرسی به همراه اعضای علی البدل هر دو مشخص گردیدند که به پیوست لیست اعضای شورای مرکزی و نیز بازرسان کانون ضمیمه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *