تخصیص اعتبار برای فعالیت‌های کیفیت‌بخشی مدارس در سال ۹۹ چگونه بود؟

مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره تخصیص اعتبارات فعالیت‌های مربوط به امور کیفیت بخشی و عدالت آموزشی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سعید عسکری، مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش درباره میزان تخصیص اعتبارات ردیف‌های مربوط به کیفیت بخشی آموزش و پرورش و عدالت آموزشی در سال 99 اظهار کرد : سال 99 در تخصیص و نقدینگی نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت داشتیم و تمام تخصیص‌ها به نقدینگی تبدیل شده است و در سنوات قبل تا شب عید باقی می‌ماند.

وی افزود: تا کنون در بحث سرانه مدارس تا پایان مهر 30 درصد اختصاص یافته است و 150 میلیارد تومان نیز این ماه تعلق می‌گیرد که میزان تخصیص سرانه را به 50 درصد می‌رساند.

عسکری گفت: تخصیص اعتبارات طرح جامع حمایت و ارتقای پوشش تحصیلی  مناطق محروم 30 درصد است که این ماه به 75 درصد می‌رسد، فعالیت‌های تربیت بدنی دانش‌آموزان  67 درصد، پیش دبستانی 50درصد، برون سپاری فعالیت‌های هنرستان 90 درصد، فعالیت‌های پرورشی 50 درصد، مدارس خارج از کشور 62 درصد، خرید خدمات آموزشی 53 درصد، کیفیت بخشی و عدالت آموزشی 23 درصد که با تخصیص این ماه به 50 درصد می‌رسد.

مدیرکل دفتر بودجه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: برای ادارات آموزش و پرورش استان‌ها 85 درصد دریافت کرده‌ایم که
که به نسبت سنوات قبل رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

وی یادآور شد: سال‌های قبل در ردیف استانی 108 درصد و ردیف ملی 35 درصد تخصیص داشتیم که امسال به 43 درصد در ردیف ملی و 85 درصد در ردیف استانی رسیده است که در ردیف ملی به بالای 75 درصد خواهد رسید و تا آخر سال تخصیص‌ها افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *