بیانیه جمعیت اسلامی فرهنگیان بمناسبت هفته بسیج

بسیچ لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آنرا همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند.
امام خمینی

       بسم الله الرحمن الرحیم 

بسیچ شجره طیبه ای است که در همه بزنگاه های خطر، نهال نو پای انقلاب اسلامی را چون جان شیرین در بر گرفته و چه بسیار جانهای پاک را فدا کرده تا هجمه تند بادهای حوادث، به اشارتی بی اثر شود و در هر عرصه ای که تداوم انقلاب مستلزم حضور او بوده آنچنان درخشیده که رشک دشمن و تحسین دوست را برانگیخته است.
” بسیج” در نگاه مقام عظمای ولایت ” به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف ) و این انقلاب مقدس به آن نیازمند است ” و این حضور مخلصانه و قدرتمند است که وعده های شش ماهه استکبار جنایتکار را برای شکست انقلاب در گذر زمان آنچنان بی رنگ ساخته که امروزه هر گونه تهدید امنیتی دشمن، در نزد ملت بصیر ، بلوف هایی از سر استیصال و سردرگمی است، که اندک تشویشی در جامعه نیز پدید نمی آورد.
جمعیت اسلامی فرهنگیان ضمن گرامیداشت روز و هفته بسیج و عرض ارادت، تبریک و تهنیت، به همه بسیجیان گرانسنگ و ملت بزرگ، بر این باور است که حل تمامی مشکلات کشور در گرو اندیشه و اقدام بسیجی است، هم چنان که تجارب چهل ساله انقلاب در همه عرصه ها، شاهدی صادق، بر این مدعاست.
امید است آنان که باید، دریابند که با اتکاء به توان داخلی، در سایه مدیریت جهادی و اقدام بسیجی می توان بر همه ناهمواریها فائق آمد و تلاشهای مذبوحانه دول مستکبر، این بحر بیکران را ملوث نخواهد کرد.

       جمعیت اسلامی فرهنگیان 
                 آذر ماه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *