مهندس فرشیدی : مشارکت نخبگان برای اجرای سند تحول بنیادین لازم است

دبیرکل کانون تربیت اسلامی و وزیر اسبق آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه برگزاری جلسات پیرامون حل مشکلات فرهنگیان با حضور رئیس مجلس می تواند مثمر ثمر باشد، گفت: امید به حل مشکلات آنجایی افزایش می یابد که رؤسای قوا پای کار بیایند و استمرار این جلسات با حضور افراد کارشناس و با سابقه است که مسائل فرهنگیان را برطرف می کند.

وزیر سابق آموزش و پرورش در ادامه بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید و اظهار کرد: برای اجرای این سند، علاوه بر اقدام دست اندرکاران رسمی، دولتی و عمومی، نیاز به مشارکت نخبگان جامعه داریم از این رو باید تشکل های مختلف در عرصه آموزش و پرورش فعال شده و  از ظرفیت افراد باسابقه در این حوزه نیز استفاده شود.

وی ادامه داد: قرار است جلسات متعددی با نمایندگان، اعضای کمیسیون آموزش و فراکسیون فرهنگیان مجلس در خصوص مشکلات مخلتف حوزه آموزش و پرورش داشته باشیم که این جلسات زمانی کارایی بیشتری خواهد داشت که از نظرات آن در مصوبات کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز استفاده شود.

این وزیر آموزش و پرورش در پایان مشکلات فرهنگیان را تنها بخشی از مشکلات حوزه آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: بخش عمده مشکلات حوزه آموزش و پرورش در دولت و مجلس رقم خورده از این رو همین دو قوه باید با راهکارهایی که ارائه می کنند، این مسائل را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *