رییس بسیج فرهنگیان: کار معلم در دوران کرونا سخت‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری رسانه معلم به نقل از خبرگزاری فارس، سردار عباس مطهری در گردهمایی مشترک پایگاه‌های بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حضور و تأثیر معلم و دانش‌آموز در دفاع مقدس از زیباترین مناظر انقلاب است، بر تاثیرات معلمان در حضور دانش‌آموزان در صحنه دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: معلمان ما از عوامل افزایش تصاعدی تقدس دفاع مقدس بودند.

سردارمطهری عامل تقدس دفاع مقدس را اعتقادات مقدس و ایمان رزمندگان برشمرد و بیان کرد: اعتقادات واقعی عامل پیروزی رزمندگان ما در برابر دشمنان مسلح بود؛ عامل پیروزی ما بر دشمن اعتقادات بسیجیان مان بود و این اعتقاد را مدیون معلمان هستیم. 

وی با اشاره به تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تقریبا یک پنجم شهدا از دانش‌آموزان بودند.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به بخش‌های مختلف سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص معلمان گفت: معلم همواره در حال جنگ در عرصه تعلیم و تربیت است لذا جنگ در فضای مجازی، حقیقی و مبارزه در دوران کرونا همه و همه از ایثارگری های معلمان است.

سردار مطهری افزود: در دوران کرونا کار معلم بسیار سخت تر شده است لذا معلمان در مقابله با کرونا و کمک به نیازمندان بسیار قوی ظاهر شدند و این فداکاری‌ها و تلاش‌ها از سوی رهبر معظم انقلاب دیده و برجسته شد.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کمک بسیجیان به پیشرفت آموزش و پرورش را یکی از اهداف بسیج فرهنگیان دانست و افزود: بسیج برای پیشرفت صدبرابری آموزش و پرورش، از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد لذا برای حل مسائل کارگروه‌هایی را تشکیل خواهیم داد. برای مهار کرونا نیز باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *