گزارش مشروح دیدار اعضای کانون تربیت اسلامی و وزیر آموزش و پرورش (۱)

به گزارش خبرگزاری رسانه معلم، مهندس فرشیدی دبیر کل کانون تربیت اسلامی در ابتدای این بیان داشتند:
بسم الله الرحمن الرحیم

السلام علیک یا اباعبدالل

ه از جناب آقای حاجی میرزایی که فرصتی را در اختیار دوستان کانون تربیت اسلامی قرار دادید تشکر میکنم دوستانی که خدمت شما هستند ترکیبی است از دوره های مرکزی کانون و تعدادی از دوستان شاخه جوانان. به دلیل اقداماتی که در حوزه آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان وهمچنین افزایش حقوق معلمان و شبکه شاد وبحث مسکن معلمان و موارد دیگر انجام دادید تشکر می کنم به خصوص در شرایط حساس کرونا.

از طرفی دیدار با مقام معظم رهبری هم یک سرمایه بزرگی برای آموزش و پرورش شد. تشکر ایشان از فعالیت های شما مدال افتخاری است که با رهنمودهایی هم که آقا دارند فرصتی را فراهم می نماید که آموزش و پرورش بیشتر مورد توجه قرار بگیرد باید عرض کنم کانون در سال ۷۷ بامجوز وزارت کشور تاسیس شده است و تشکیلاتی است فرهنگی تربیتی اخلاقی و سیاسی که دغدغه تعلیم و تربیت را دارد همانطور که رهبر عزیزمان فرمودند عده‌ای برای آموزش و پرورش فکر کنند دوستان ما هم با همین روحیه فعالیت خود رادنبال می کنند ما در ۲۶ استان دارای دفترهستیم. و چون قرار است به سبک جناب آقای قرائتی تفسیر های یک دقیقه ای انجام شود و تعداد زیادی از دوستان می خواهند صحبت کنند.

بنده زیاد مزاحم نمی شوم. امیدوارم جلسه در زمان مقرر مدیریت شود بحث اول من در خصوص مدیریت تحول خواه می باشد که تعداد زیادی از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
تحول در آموزش و پرورش توسط این دوستان جوان در سمت های مدیریتی قابل انجام است که باید در خصوص معیشت و ازدواج این دوستان تدابیر خاصی شکل گیرد. یکی از پیشنهادهایی که داشتیم استفاده از سایر ظرفیت‌ها در این شرایط کرونایی می باشد ستاد یا قرارگاهی شکل گیرد مانند این که وزیر محترم بهداشت فرصت خوبی را مغتنم دانستند که از امکاناتی استفاده کنند مانند پزشکان و مساجد حوزه علمیه مدارس بسیج. وتشکل اسلامی از جمله کانون می‌توانند در این شرایط حساس به آموزش و پرورش کمک کنند البته عملکرد خوب رسانه ملی توجه رهبر عزیزمان را جلب کرده است. سریال هایی که قهرمان های شان معلم ها بودند. و موارد دیگر لذا تقاضایی خدمت ایشان نوشته شد تا در اختیار صدا و سیما هم قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *