فرشته حشمتیان: تکریم و منزلت بانوان فرهنگی باید به طور خاص از طریق قانون گذاری و نظارت احیا شود

به گزارش خبرگزاری رسانه معلم، فرشته حشمتیان معاون اسبق وزیر آموز و پرورش در دولت دهم، در خصوص آغار به کار مجلس یازدهم گفت: آگاهی و دغدغه مندی نمایندگان فرهنگی، توقع معلمان و فرهنگیان شریف را برای عملکرد بهتر و مطلوب تر در این دوره ی مجلس مضاعف می کند.

مردم مجلس انقلابی و کارآمد را به روی کار آورده اند و انتظاری متفاوت از گذشته را دارند.
مسائل آموزش و پرورش در راس مسائل فرهنگی کشور است و معلمان قشر بسیار اثرگذار جامعه هستند. لذا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و کمیته ی آموزش و پرورش آن، در این راستا بسیار مهم و حیاتی است و برای چینش صحیح زیربنای آن باید دلسوختگان تعلیم و تربیت سکان این دو را بدست بگیرند

حشمتیان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز بانوان فرهنگی ما مشکلات عدیده ای دارند و حقوق مالی و اداری ایشان در مقایسه با سایر ارگان ها با اجحاف و بی عدالتی روبروست که به هیچ وجه زیبنده و شایسته این قشر دلسوز و فرهیخته نیست.
انتظار و مطالبه ما به عنوان یک قشر عظیم و سرمایه های کشور این است که تکریم و منزلت بانوان فرهنگی به طور خاص از طریق قانون گذاری و نظارت احیا شود.
در جامعه شاهد آن هستیم که آسیب های اجتماعی که عامل بسیاری از آنان فضای مجازی است، بسیار گسترش یافته است و نیاز جدی و ضروری به کار واقدام در حوزه ی فرهنگ، تربیت و آموزش دارد. لذا مجلس یازدهم باید تشکیل و تقویت بنیان خانواده را برای تعالی جامعه در اولویت خود قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *