بیانیه جمعیت اسلامی فرهنگیان کشور به مناسبت روز جهانی ««قدس »»

بسم الله الرحمن الرحیم

««روز قدس روز اسلام است » ((امام خمینی ره))

یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی وحدت امّت اسلامی است که سیادت و عزت مسلمین را در جهان امروز هم چون گذشته پر افتخار به حول قوه الهی رقم خواهد زد و اين مهم در اندیشه معمار کبیر انقلاب با تعیین روز جهانی قدس و آزادی قبله اول مسلیمن شکل گرفت.
رژیم نامشروع فلسطین اشغالی در قلب دنیای اسلام به بهانه ارض موعود پایگاه مطمئن دنیای استکبار، برای تداوم سلطه بر جهان اسلام است لذا برچيدن بساط سلطه بیگانگان بر کشورهای مسلمان، جز با نابودی اسرائیل غاصب میسر نخواهد شد.
تدوام برگزاری روز قدس در ایران و میان مسلمین در جای جای جهان و هراس همیشگی استکبار نشان از درماندگی جبهه واحد کفر در برابر این راهبرد حیاتی دارد.
روز قدس امسال در غیاب شهید قدس که ان شاالله با ادامه راه آن سردار دلها و پیروی از مکتب سلیمانی، محو دولت غاصب صهیونیستی را محقق خواهد کرد متفاوت از گذشته در هراس از همه گیری ویروس کرونا در فضای مجازی فریاد مظلومیت مردمی ستمدیده را بر کاخ سیاه ستم متجلی خواهد کرد.
جمعیت اسلامی فرهنگیان کشور ضمن گرامیداشت این روز بزرگ معامله قرن را محکوم کرده و سازش برخی حاکمان منطقه را با دولت غاصب خیانت به اسلام و مسلمین دانسته و سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب طریق آزاد سازی میهن اسلامی فلسطین میداند …..
«« به امید پیروزی وآزادی قدس عزیز »»
«جمعيت اسلامى فرهنگيان کشور»
خرداد ماه سال ۱۳۹۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *