تلاشی سرنوشت ساز

دروضعیت فعلی، باتوجه به گزارش های بسیار مکرر جهانی، دارو و واکسنی برای مقابله با ویروس کرونا در سراسر دنیا وجودندارد.وهمه کشور ها دریک خط مسابقه قرار گرفته اند. حال این گوی واین میدان، اگر مسئولان ظرفیت لازم را برای دست یابی به این دارو و واکسن فراهم کردند تا نخبگان به این دست آورد برسند معلوم می شود دوستدار استقلال وسرافرازی کشورند.

اگر این زمینه وفرصت فراهم نشود، طبیعی است باید عکس آن را به مسئولان نسبت داد. ازطرف دیگر اگر این امکانات فراهم شد،که امیدواریم فراهم شود،حال با توجه به این نکته که می گویند ایرانی ها ازجهت هوش وظرفیت های علمی مرتبه عالی دربین ملل جهان دارند ، با تلاش شبانه روزی در این مسابقه برابر برنده میدان شوند.ازجانب دیگر ما عقب ماندگی های خودرا نتیجه خیانت رژیم های وابسته گذشته می دانیم.

بنابراین انتظار می رود اکنون که بحمدالله استقلال کامل داریم،مسئولان هم شبانه روز به فکر پیشرفت کشور می باشند،نخبگان هم در کشور فراوان هستند،هیچ بهانه‌ای برای استفاده ازاین فرصت وجود نداشته باشد. لذا لازم است دراین مورد بخصوص هربخش به صورت روشن مسئولیت خودرا انجام و به اطلاع عموم برساند تا خدای ناکرده اگر ازهر گروه کم کاری یا کار شکنی شد کاملاً مشخص گردد وهرکسی گناه را به گردن دیگری نیندازد.


البته اگر درهمین زمان اعلام شد که دارو و واکسن این ویروس کشف شده و به تولید انبوه هم رسیده است ،هرکدام از گروه های مذکور نباید در کشف بومی موارد مذکور سست شوند زیرا تا این ملت ویا هرملت دیگری، خواستار استقلال هستند بویژه کشور ما که پیرو مکتب انسان ساز اسلام است در فهرست تحریم حداکثری قرار دارد خواهند داشت.
امیدواریم برنده این میدان باشیم واماده فتح میدان های دیگر
ابوالقاسم جامه بزرگ ۱۳۹۹/۲/۱۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *