وام ۱میلیون‌تومانی دولت به یارانه‌بگیران

مردم ابتدا صبر کنند تا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند و سپس با سیم‌کارتی که به اسم سرپرست خانوار است، کد ملی سرپرست خانوار را به شماره 6369 پیامک کنند.

 آخرین  لیست کلیه خانوارهای یارانه‌بگیر از سوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اختیار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفته است. از امشب چهارشنبه 27 فروردین ماه 99 تا آخر هفته با سرشماره v.refah به سرپرستان خانوار پیامک ارسال می‌شود. تا زمانی که سرپرستان پیامک دریافت نکرده‌اند نیاز به هیچ اقدامی نیست

*سیم‌کارت حتماً به نام سرپرست خانوار باشد اگر سرپرست خانواری شماره تلفن همراهی به نام خود ندارد باید 100 درصد تهیه کند، چرا که باید احراز هویت شود که سرپرست در قید حیات است. اگر می‌خواهد از این حمایت استفاده کند بلاشک باید سیم‌کارتی به اسم سرپرست خانواتا یکشنبه 31 فروردین ماه 99 این مهلت وجود دارد و تمدید نمی‌شود. وزارت رفاه بررسی می‌کند که شماره تلفن همراه به اسم سرپرست خانوار باشد و خانوار در لیست یارانه‌بگیران باشند اگر چنین باشد، لیست در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها قرار  می‌گیرد و پرداخت با همکاری بانک‌ها انجام می‌شود.

* تسهیلات پول نقد و قابل برداشت است

این وام قرض‌الحسنه است و اقساط آن 35 هزار تومان از یارانه کسر می‌شود. حدود 4درصد کارمزد دارد و کاملاً‌ قرض‌الحسنه است.

 درباره افرادی که به‌تازگی از لیست پدر و مادر خود یارانه نقدی را تفکیک کرده‌اند آن دسته از افرادی که به‌تازگی برای تفکیک یارانه نقدی از پدر و مادر خود اقدام کرده‌اند حتی اگر هنوز یک ماه هم دریافت نکرده‌اند در صورتی که مشمول یارانه نقدی شوند در سازمان برنامه و بودجه وجود دارد. سازمان هدفمندی یارانه ساختار این خانواده‌ها را وارد پروتکل کرده و لیست را در اختیار وزارت ارتباطات قرار داده است تا با سرشماره v.refah پیامک دریافت کنند. هیچ سایتی برای ثبت‌نام وجودندارد. اگر در سایتی اعلام شد که برای ثبت‌نام مراجعه کنید کلاهبرداری است، چرا که هیچ گونه سایتی برای این وام وجود ندارد.

* لیست یارانه‌بگیران بِروز است

اگر به هر دلیل برای سرپرستی خانواری که یارانه دریافت می‌کند پیامک ارسال نشد مردم چه‌کار کنند؟

حتی اگر افراد پیامک‌های تبلیغاتی خود را بسته باشند، باز هم پیامک برایشان ارسال می‌شود و مردم نگران نباشند، حتی اگر 10 سیم‌کارت به اسم سرپرست خانوار باشد برای تمام 10 سیم‌کارت پیامک ارسال می‌شود. آن شماره تلفن همراهی که سرپرست خانوار با آن, شماره کد ملی خود را پیامک می‌کند به‌عنوان شماره تلفن رسمی سرپرست خانوار نزد حاکمیت ثبت می‌شود و از این پس هر پیامکی به آن شماره ارسال کند به‌منزله ابلاغ رسمی خواهد بود.

این وام هیچ ارتباطی به هیچ مصوبه دیگری ندارد. این اقدام صرفاً‌ برای وام یک‌میلیون‌تومانی یارانه‌بگیران بدون سود و به‌صورت قرض‌الحسنه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *