آغاز جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند در مدارس و پایگاه‌های کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از برگزاری جشن نیکوکاری در اسفندماه خبر داد و گفت: در آستانه سال نو شمسی و طبق سال‌های گذشته جشن نیکوکاری از ۱۴ اسفند ماه و با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» آغاز می شود.

آغاز جشن نیکوکاری از 14 اسفند در مدارس و پایگاه‌های کمیته امداد

سید ابوالفضل پرپنچی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با تشریح برنامه‌های جشن نیکوکاری اظهار کرد: کمیته امداد استان تهران همچون سال‌های گذشته و در آستانه سال نو شمسی و عید نوروز با استقرار پایگاه‌های این جشن در سراسر استان کمک‌های مردم نوع دوست را دریافت و در کمترین زمان به دست نیازمندان می‌رساند.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال همزمان با 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی (ره) در مدارس آغاز می‌شود، ادامه داد: این جشن در  روز پنج شنبه 15  در میادین اصلی شهر و جمعه 16 اسفند در میعادگاه‌های نماز جمعه ادامه خواهد یافت.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان همچنین تأمین پوشاک شب عید نیازمندان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این جشن با همکاری صدا‌ و‌ سیما و بسیج برگزار می‌شود.

پرپنچی گفت: همه ادارات کمیته امداد استان تهران( ادارات شهر تهران و شهرستان‌ها)،  مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های اصلی در سطح شهرها آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست استان هستند.

وی همچنین به روش‌های الکترونیکی مشارکت در جشن نیکوکاری اشاره و تصریح کرد: سامانه تلفنی 7355 و درج عدد 16 و سایت کمیته امداد استان تهران به آدرس  tehran.emdad.ir آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار استان است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *