دادگاه متهمان ششمین پرونده بانک سرمایه برگزار می‌شود

قاضی مسعودی مقام درخصوص پرونده متهمان عادلیان و خادم که ششمین پرونده بانک سرمایه است،گفت: مورد اتهامی این افراد در حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده که در حوزه تسهیلات ریالی است.

دادگاه متهمان ششمین پرونده بانک سرمایه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، قاضی مسعودی مقام در خصوص پرونده متهمان عادلیان و خادم که ششمین پرونده بانک سرمایه است، بیان کرد: مورد اتهامی این افراد در حدود ۶۰ میلیارد تومان بوده که در حوزه تسهیلات ریالی است.

 وی افزود: یک نفر از متهمین به نام احسان خادم متواری است و زمان رسیدگی به این پرونده روز دوشنبه ۲۸ بهمن راس ساعت ۹ صبح خواهد بود.
 
قاضی مسعودی مقام خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی به اتهامات عادلیان و خادم، به موارد اتهامی آقایان شاملویی و امامی رسیدگی خواهد شد که پرونده این افراد در حال تنظیم کیفرخواست و در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی ادامه داد: مهمترین تخلف انجام شده در بانک سرمایه، نادیده گرفتن مقررات و قوانین بانکی از سوی هیأت مدیره بانک و تسهیلات گیرندگان است که با تبانی میان آنها صورت گرفته است.

انتهای پیام/

یک دیدگاه

  1. سلام انتظار بحق معلمان کشور و صاحبان اصلی صندوق ذخیره از ایه اله ریسی این است که دستور فرمایند پرونده فساد در صندوق ذخیره به پایان برسد نگرانی معلمان بحق است زیرا برخی افرا در همین پرونده فرار کرده اند والبته تعیین تکلیف مدیر عامل اسبق و محاکمه او درس عبرتی است برای سایرین که با اموال معلمان بازی نکنند. و مسولیت ها را طعمه ندانند بنظر میرسد این اقدام پس از۴سال که فساد و اختلاس معلوم شده اثر تربیتی برای جامعه هم دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *