معاون وزیر آموزش و پرورش: سرفصل «مکتب سردار سلیمانی» در کتاب درسی دانش‌آموزان باز می‌شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: سرفصل جدیدی با عنوان مکتب سردار شهید سلیمانی در کتاب درسی دانش آموزان باز می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اوحدی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۲۲ بهمن روز اوج انقلاب اسلامی، عزت، افتخار و شرف مردم ایران برای تحقق وعده‌های الهی و روز عزت مردم ایران در مقابل کفر و استکبار است.

وی افزود: این حماسه‌ای که دنیا شاهد آن است، شوق و اشتیاق مردم این سرزمین خوگرفته با مکتب سلیمانی را نشان می‌دهد که در زیر باران شدید برای تجدید بیعت با اهداف این انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران پا به عرصه گذاشته‌اند.

معاون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: این ایستادگی و مقاومت بی نظیر مردم در مقابل ناملایمت های روزگار و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان باعث سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه‌های دشمنان شده است.

احدی با اشاره به استمرار ۴۱ ساله راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: رمز و راز پویایی انقلاب و جمهوری اسلامی ایران در مقابل انقلاب‌های، دیگر ایستادگی مردم پای ارزش‌های انقلاب است و این ارزش‌ها در جهان حرکت آفرین شده است.

وی با اظهار اینکه حال که انقلاب اسلامی ایران به پختگی و بلوغ خود دست یافته و رهبر انقلاب در منشور انقلاب در گام دوم برای رسیدن به اهداف رهبر کبیر انقلاب اسلامی به آن اشاره کرده است، گفت: باید به این منشور جامه عمل پوشاند و بیانیه گام دوم انقلاب را تمام اقشار سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی افزود: وظیفه امروز مردم انقلاب بازخوانی رسالت بزرگ انقلاب است که ۴۱ سال برابر فراز و نشیب‌های فراوانی ایستادگی کرد تا ریشه‌های درخت انقلاب تنومند شود و برابر فتنه‌های دشمنان سرفرود نیاورد و شاگردانی چون حاج قاسم سلیمانی را برای آرامش منطقه تربیت کرد تا بتواند معادلات دشمن را برابر فتنه داعش از بین ببرد.

اوحدی یادآور شد: ملت ایران قدردان خون شهدا و نعمت بزرگی است که در سایه این خون باعث اقتدار این نظام اسلامی شده است.

معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در پایان سخنانش از سر فصل جدید مکتب سلیمانی در کتاب دانش آموزان خبر داد و افزود: امید داریم این مکتب باعث تحولات عظیم در جهان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *