اعزام دانش آموزان قرچکی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

دومین مرحله اعزام دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد، فرمانده انتظامی و رئیس شورای اسلامی شهر و سایر مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک در این مراسم طی سخنانی بیان کرد: شما دانش آموزان و آینده سازان ایران اسلامی به محلی می روید که قهرمان واقعی کشور و دلیر مردان ایران زمین در آنجا آسمانی شدند.

وی گفت: شما به جایی می‌روید که در زمان جنگ دانش آموزان هم سن و سال شما در آنجا جنگیدن و مجاهدت کردند تا یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیافتند و با این رشادات خود تمام معاهدات بین الملی را برهم زدند.

غلامرضا بختیاری مدیر آموزش و پرورش شهرستان نیز در این مراسم بیان کرد: شهدا مظهر قدرت ایران هستند و قدرت واقعی را شهدا تقدیم ایران کردند که این قدرت باعث اقتدار ایران اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در راهیان نور به عنوان سفیران فرهنگی شهرستان محسوب می شوند باید به نحو احسن نقش سفیران فرهنگی خود را در مناطق جنوب غرب کشور ادا کنیم چرا که شهرستان قرچک مشهد الشهدای قیام ۱۵خرداد سال ۴۲ است.

وی افزود: اردوی فرهنگی راهیان نور به همت آموزش و پرورش شهرستان قرچک و با مشارکت سپاه ناحیه ۱۵ خرداد و دستگاه‌های فرهنگی شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *