۲۰ کامیون تجهیزات از تهران برای مدارس‌ سیستان‌وبلوچستان ارسال می‌شود

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت:۲۰ کامیون تجهیزات در فرودگاه مهرآباد آماده بارگیری هستند که به استان سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

20 کامیون تجهیزات از تهران برای مدارس‌ سیستان‌وبلوچستان ارسال می‌شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عبدالرضا فولادوند در آیین دومین سیل مهربانی همکلاسی‌ها که با هدف همدلی و همراهی با هموطنان سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق جنوب شرق کشور همزمان با مدارس سراسر کشور در دبیرستان دخترانه شهید باهنر منطقه 11 تهران برگزار شد، اظهار‌ کرد: در بهار امسال هم به مناطق سیل‌زده استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان کمک‌رسانی شد. در شهرستان‌های پل‌دختر، معمولان و سایر مناطق سیل‌زده لرستان 100 دانش‌آموز کلاس دوازدهم تحت پوشش مدرسان شهر تهران قرار گرفتند که میانگین معدل آنان 2 نمره بالا رفت. همچنین در شهرستان پل‌دختر نیز 12 دانش‌آموز برای اولین بار در رشته پزشکی قبول شدند که این کار به پشتیبانی شهر تهران صورت گرفت.

وی با اشاره به سایر موارد کمک‌ها به استان لرستان گفت: یک میلیارد و 200 میلیون تومان کمک از سوی همکاران فرهنگی به خانه‌هایی که آسیب‌دیده بودند، ارسال شد و مؤسسان مدارس غیردولتی به مدارس غیردولتی کمک کردند. همچنین 180 کامیون وسیله و کمک‌های غیر نقدی  به لرستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران با اشاره به کمک‌های انجام‌شده به استان خوزستان گفت: 60 کامیون کمک‌های غیر نقدی و یک میلیارد تومان پول نقد اهدا شد، مدرسه 9 کلاسه‌ای در اهواز به نام شهدای فرهنگی شهر تهران در مهر 99 افتتاح می‌شود.

وی افزود: آموزش‌وپرورش شهر تهران کمک‌هایی هم به سیل‌زدگان استان گلستان و زلزله‌زدگان کرمانشاه داشته است.

فولادوند با اشاره به اینکه کمک‌های آموزش‌وپرورش شهر تهران برای سیل‌ سیستان و بلوچستان در حال آماده شدن است و ظرف روزهای آینده ارسال می‌شود، گفت: 20 کامیون تجهیزات در فرودگاه مهرآباد آماده بارگیری هستند که به کمک ارتش و وزارت دفاع به استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند. کمک‌های ما در حوزه امداد، ارتقای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان  به‌خصوص در پایه دوازدهم و آمادگی برای کنکور است. مؤسسات غیردولتی مانند گذشته در کنارمان هستند و ما نیز برای محرومیت‌زدایی این منطقه از این فرصت استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *