با حضور وزیر آموزش و پرورش؛ مجتمع آموزشی«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار افتتاح شد

 مجتمع آموزشی«سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار افتتاح شد

چابهار- وزیر آموزش و پرورش مجتمع ۲۴ کلاسه «سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» چابهار که از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب تکمیل شده بود را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن حاجی میرزایی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این پروژه آموزشی در چابهار اظهار داشت: برای کاهش محرومیت‌های آموزشی سیستان وبلوچستان تلاش خواهیم کرد و از هیچ کوششی برای کمک و مساعدت برای ارتقای شاخص‌های آموزشی این استان دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: این مجتمع آموزشی از محل اعتبارات اهدایی رهبر معظم انقلاب با اعتباری بالغ بر ۱۰۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع (۴ باب ساختمان آموزشی ۶ کلاسه با زیربنای هزار و ۹۰۴ مترمربع، ۲ باب سالن ورزشی با زیربنای هزار و ۱۰۰ مترمربع، ۲ باب نمازخانه با زیربنای ۲۷۴ مترمربع، ۲ باب سرایداری با زیربنای ۱۳۰ مترمربع، محوطه سازی ۸ هزار و ۲۳۵ مترمربع و دیوارکشی ۸۵۰ متر طول) ساخته شده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: بیش‌از هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر کمب چابهار در ۲ مقطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در ۲ شیفت از فضای آموزشی استاندارد بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: سرانه‌های فضاهای آموزشی در سیستان و بلوچستان پایین است که با همت خیران و تخصیص اعتبارات ویژه کمبودها و فاصله‌های سرانه‌ها را نسبت به میانگین کشوری کمتر می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *