اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مسیر تربیت انقلابی را پیش گرفته است

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: این اتحادیه مسیر تربیت انقلابی و ناب اسلامی را پیش گرفته است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان مسیر تربیت انقلابی را پیش گرفته است

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد حاج‌علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم سالگرد تأسیس این اتحادیه اظهار کرد: گام اول را این اتحادیه با دعای امام راحل و همت افراد در حلقه تأسیس به خوبی برداشته است.

وی افزود: اتحادیه مسیر تربیت انقلابی و ناب اسلامی را پیش گرفته و در پی فراهم کردن فرصتی برای نقش آفرینی دانش‌آموزان انقلاب به واسطه خلاقیت آنها در محیط مدرسه است.

نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به اینکه این اتحادیه یک تشکل خوش نام، موثر، دارای برنامه و افق‌های مطلوب به دور از بازی‌های سیاسی است، تأکید کرد: این مسیر با کمک شهدا و دانش‌آموزان و با عشق، ایمان و صفا طی شد و اکنون در آغاز گام دوم حرکت اتحادیه هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری افزود: اتحادیه و بسیج برادرانه با هم همکاری کردند و امیدوارم این همکاری در آینده هم ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *