اول بهمن؛ کمک مدارس به مناطق درگیر سیل/ ارسال بخاری‌های مازاد به مدارس سیل‌زده

“سیل مهربانی” اول بهمن در مدارس برگزار می‌‌شود تا معلمان و دانش‌آموزان به مناطق درگیر سیل کمک کنند همچنین بخاری‌های مازاد مدارس به مدارس سیل زده اهدا می‌شود.

اول بهمن؛ کمک مدارس به مناطق درگیر سیل/ ارسال بخاری‌های مازاد به مدارس سیل‌زده

اسماعیل بحری‌زاده؛ سرپرست سازمان دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برگزاری طرح سیل مهربانی 2 با هدف کمک به مناطق سیل‌زده جنوب شرق کشور اظهار‌ کرد:‌ این طرح در ادامه سیل مهربانی 1  است  که اوایل امسال برگزار شد و اتفاقی مشابه با آن برای کمک به مردم مناطق درگیر سیل جنوب و جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

وی افزود: در تاریخ اول بهمن ماه هر مدرسه یک پایگاه همدلی و همراهی خواهد بود که دانش‌آموزان، خانواده‌ها و فرهنگیان می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های مدارس اهداء کنند.

سرپرست سازمان دانش‌آموزی گفت: دستورالعمل مربوطه تدوین و به مدراس ارسال می‌شود تا کمک‌های جمع‌آوری شده از طریق هر استان به مناطق درگیر سیل در جنوب شرق کشور  و به صورت برجسته استان سیستان و بلوچستان ارسال شود.

بحری‌زاده در پایان متذکر‌ شد: پایگاه‌های همدلی و همراهی در مدارس غیردولتی هم برگزار می‌شود.

اهدای بخاری‌های نفتی مازاد مدارس به مناطق درگیر سیل

به گزارش تسنیم، مهراله رخشانی مهر؛ رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در نامه‌ای خطاب به مدیران کل استان‌های آموزش‌وپرورش کشور خواستار کمک به مناطق درگیر سیل در جنوب و جنوب شرق کشور شد.

بیشتر بخوانید

در این نامه او گفته است:‌ “همانگونه که مستحضرید متاسفانه هم‌وطنان عزیزمان در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان در جنوب و جنوب‌شرقی کشور به دلیل وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در هفته جاری شرایط نامناسب و ناپایداری را تجربه می‌کنند.

در راستای عمل به مسئولیت شرعی و اجتماعی و همچنین اوامر رهبر انقلاب مبنی بر رسیدگی و خدمات‌رسانی فوری دستگاه‌های دولتی به وضعیت مردم عزیز این مناطق ضروری است ضمن بسیج امکانات و اعزام نیروهای داوطلب اقدامات زیر را به عمل آورند:

1. اهدا و ارسال بخاری‌های نفتی سالم مازاد “پرتابل” مدارس که در فرآیند استانداردسازی سیستم گرمایشی از مدار خارج شده‌اند برای استفاده مردم آسیب‌دیده  از سیل.

2. ارسال تجهیزات آموزشی و کمک آموزشی برای استفاده دانش‌آموزان مدارس مناطق سیل‌زده.

3. کمک و یاری در انجام تعمیرات مدارس آسیب‌دیده نیازمند تعمیرات اساسی.

4.کمک به تعمیر سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و موتورخانه‌های آسیب دیده”.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *