انتصاب دکتر ملکی به عنوان “سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی تعلیم و تربیت”

دکتر حسن ملکی در حکمی از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان “سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی تعلیم و تربیت” منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در حکمی دکتر حسن ملکی معاون طراحی و تولید بسته های یادگیری سازمان پژوهش و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طاطبایی را به عنوان سردبیر فصلنامه علمی -پژوهشی تعلیم و تربیت منصوب کرد.

دکتر حسن ملکی استاد رشتۀ برنامه‌ریزی درسی دانشگاه علامه طباطبائی(ره) است و مدیرکلی دفتر برنامه‌ریزی و تألیف کتاب‌های درسی، عضویت در شورای عالی آموزش‌وپرورش، قائم مقامی وزیر در انجمن اولیاء و مربیان را در کارنامۀ خود دارد.

متن کامل حکم دکتر ذوعلم به دکتر ملکی به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسن ملکی

با سلام و تحیت

     نظر به شایستگی و سوابق علمی ـ پژوهشی و برخورداری از خلاقیت اجرایی و رویکرد تحولی، به موجب این ابلاغ جناب عالی را به عنوان ” سردبیر فصلنامه علمی ـ پژوهشی تعلیم و تربیت” منصوب می‌ نمایم.

     پیشبرد برنامه ها و تقویت جایگاه و رویکرد تخصصی این مجله وزین، نیازمند تلاشی مضاعف برای بسترسازی اشاعه اندیشه ناب تعلیم وتربیت اسلامی و تبیین پژوهش های متقن و ناظر به مسائل عینی جامعه علمی است . لذا با بهره گیری از مجموعة محققان و نویسندگان مومن و خردمند به ویژه معلمان پژوهشگر و پژوهشگران عرصه تعلیم و تربیت، در راستای تداوم رشد و ارتقاء شاخص های علمی ـ پژوهشی مجله اقدام نمایید.

     در همین راستا بر ایجاد رویکردی نوین و تحول گرا در اعضای محترم هیئت تحریریه وانتشاربه موقع مجله، رعایت وتطبیق کامل استانداردهای علمی – پژوهشی با آیین نامه های مصوب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز انطباق جهت گیری مقالات در راستای پشتیبانی نظری و پژوهشی از مبانی نظری تحول بنیادین آموزش و پرورش و سند برنامه درسی ملی، مدیریت بر پایه پژوهش و خلاقیت، و نهایتاً اقناع علمی – پژوهشی مخاطبین و جامعه علمی کشور با غنای مطالب فصلنامه، تأکید می نماید .

      توفیق و سربلندی جناب­عالی را از محضر پروردگار سبحان خواستارم و برخویش لازم می دانم از تلاش­ها و زحمات جناب آقای دکتر محمود مهرمحمدی در دوره طولانی سردبیری فصلنامه قدردانی و تشکر نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *