پیام تسلیت نهاد‌های مختلف درپی درگذشت استاد موسوی قهار

درپی درگذشت استاد سید قاسم موسوی قهار نهاد‌های مختلف قرآنی و مذهبی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این مداح و ادعیه‌خوان پیشکسوت را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت نهاد‌های مختلف درپی درگذشت استاد موسوی قهار

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس؛ درپی درگذشت استاد سید قاسم موسوی قهار نهاد‌های مختلف قرآنی و مذهبی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این مداح و ادعیه‌خوان پیشکسوت را تسلیت گفتند.

متن پیام‌های نهاد‌های مختلف به شرح ذیل است؛

شورای عالی قرآن

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون

کمتر کسی است که خاطره‌ای از دعاها و مناجات‌های زیبا و دلنشین استاد سیدقاسم موسوی‌قهار را در ذهن نداشته باشد. سالهاست که آثار فاخر ضبط شده از ایشان، از طریق رسانه ملی دل و جان مخاطبان را لبریز از معنویت می‌کند.

خبر درگذشت این استاد فقید، موجبات تأثر و تأسف عاشقان ساحت قرآن و عترت را فراهم نمود.

شورای عالی قرآن، این ضایعه را به رهبر معظم انقلاب‌، جامعه قرآنی کشور، جامعه ذاکرین اهل بیت علیهم السلام و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران الهی را برای ایشان مسألت می‌نماید.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت اندوهناک استاد سید قاسم موسوی‌قهار، دعاخوان و مداح پیشکسوت موجب تأسف و تأثر جامعه قرآنی کشور گردید. ایشان عمر پربرکت خویش را صرف مدح خاندان اهل بیت عصمت و طهارت نمود و همواره نام او درخشان و صدای دلنشین او ماندگار باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه به جامعه قرآنی، مداحان، مبتهلان و خانواده ایشان، غفران الهی و علو درجات برای آن فقید سعید از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

مهدی قره‌شیخلو
رئیس مرکز امور قرآنی

اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت

ارتحال استاد موسوی قهار، قلوب مؤمنین و قرآنیان کشور را  متاثر و اندوهگین کرد.

صدای گرم و با اخلاص این مناجات خوان خوش لحن و با اخلاق همواره دلها را به آسمانها روانه می کرد و این بار خود به آسمانها سفر کرد و به سرمنزل مقصود رسید.

بدینوسیله اتحادیه موسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت کشور رحلت استاد موسوی قهار را به عموم جامعه قرآنی کشور و مردم عزیز و دیندار ایران اسلامی تسلیت عرض می کند.

امید که الساعه مهمان مقیم خوان پربرکت حضرت سیدالشهدا علیه السلام باشند.

کانون مداحان و شاعران آئینی کشور

انا لله وانا الیه الراجعون

مداح و ذاکر با اخلاص آستان مقدس اهل البیت (ع) استاد ارجمند جناب آقای حاج سید ابوالقاسم موسوی قهار به ملکوت اعلی پیوست.

نوای ملکوتی، گرم و اثربخش ایشان موجب افزونی تقرب به خدا و انس با ائمه اطهار (علیهم السلام) را حامل و باعث می‌گردید که از برکات و عنایات خاص حضرت حق به ایشان بود.

بدینوسیله در کمال تأسف و تأثر رحلت حاج سیدقاسم موسوی قهار را به خانواده محترم ایشان و جامعه محترم مداحان کشور تسلیت عرض و قدردان یک عمر تلاش‌های وصف ناپذیرشان در نشر معارف اهل البیت (ع) خواهیم بود. علو درجات را برای آن مرحوم و صبر جزیل برای خانواده از درگاه احدیت خواستاریم.

اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور

با نهایت تأسف و تأثر، درگذشت استاد سیدقاسم موسوی قهار؛ مناجات‌خوان و مداح پیشکسوت قرآنی کشورمان را به جامعه قرآنی، مداحان، مبتهلان و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه مسئلت می‌نماییم.

بسیج مداحان

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله و إنا الیه راجعون

رحلت مداح و قاری انقلابی مرحوم سیدقاسم موسوی قهار رحمة الله علیه موجب تأسّف و تأثّر گردید. آن ستایشگر و مجاهد انقلابی یکی از بزرگان جامعه مذهبی و دینی بود که با نوای دلنشین و ذکر دعا و مناجات، زحمات فراوانی را متقبل گردید.

خدمات شایسته ایشان در عرصه ستایشگری اهل بیت علیه السلام و مراکز دینی و فرهنگی در راستای حفظ اصول و ارزش‌های اسلامی، در خاطره‌ها همیشه باقی خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این فقید سعید را به جامعه ستایشگران و هیئت‌های مذهبی کشور و شاگردان و دوستداران ایشان بخصوص خانواده محترم مرحوم تسلیت عرض می‌نمایم و غفران و مزید رحمت الهی را برای آن مرحوم مسألت می‌نمایم.

یوسف ارجونی
مسئول سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی کشور

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *