مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان: ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان سمنان دایر و فعال است

۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان سمنان دایر و فعال است

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از دایر بودن ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان خبر داد و گفت: اقدامات بسیار خوبی برای تجهیز این‌ نمازخانه‌ها صورت ‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی صبح شنبه در اجلاسیه نماز استان «نماز و مدرسه» به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان بابیان اینکه ۶۷۶ نمازخانه در مدارس استان دایر و فعال است، ابراز داشت: اقدامات بسیار خوبی به لحاظ تجهیز این‌ نمازخانه‌ها صورت ‌گرفته است.

وی بابیان اینکه می‌بایست نسل جدید را به سمت معنویات سوق دهیم، افزود: تجهیز نمازخانه‌ها، ترویج فرهنگ نماز و همچنین ترغیب دانش آموزان و نسل جوان به موضوع نماز و ارتباط با خالق هستی، همواره در دستور کار آموزش‌وپرورش قرار دارد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه نمازخانه مدارس بهترین مکان برای عبادت دانش آموزان طی طول روز و مدت حضور در مدارس است، ابراز داشت: به این منظور برای چهار هزار و ۷۳۲ دانش‌آموز ابتدایی استان آموزش عملی نماز برگزارشده است.

دستورانی بابیان اینکه فعالیت‌های خرد و کلان بسیاری برای آموزش مربیان و تقویت یاوران نماز در سطح استان سمنان انجام‌شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه نماز می‌تواند انسان را از منکرات و آسیب‌های اجتماعی بازدارد لذا تلاش شد تا سطح معنویات در بین مدارس تقویت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *