کوهکن: تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۰ هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۰ هزار فرهنگی بازنشسته می‌شوند نسبت به کسری معلم هشدار داد.

به گزارش ایسنا، محسن کوهکن در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیرآموزش و پرورش گفت: تعداد قابل توجهی از فرهنگیان طی یکی دو سال آینده بازنشسته می‌شوند بخش قابل توجهی از کسری معلم امسال را با فراخوان بازنشستگان تامین کردید . ضمن احترام به بازنشستگان این روند را نمی‌توان ادامه داد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که ” تا سال ۱۴۰۰ بیش از ۳۰۰ هزار نفر از فرهنگیان بازنشسته می‌شوند” تاکید کرد: باید برای نیروهای خرید خدمت و نیروهای که تحت عناوین دیگری با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند سازوکاری تنظیم شود که با امید و اعتماد کافی به همکاری خود ادامه دهند.

این عضو فراکسیون ولایی مجلس در پایان تذکر خود گفت: کلیپ تصویری از آقای ظریف گوش می‌کردم که موضوع آن مزایای مذاکره و گفت و گو بود. آقای ظریف! اگر شما معتقد هستید که با مذاکره و مفاهمه می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد اولین پایبند به این اصل، باید خود شما باشید نه این که در پاسخ به نماینده‌ای مجلس را ترک کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *