راهپیمایان 13 آبان تاکید کردند : آمریکا قابل اعتماد نیست /امریکا رو به افول است

صبح امروز 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به سرکردگی امریکا و روز دانش آموز است مراسم راهپیمایی 13 آبان هر چه با شکوه تر از سالهای قبل در اطراف لانه جاسوسی امریکا در تهران برگزار شد .به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسانه معلم در این مراسم دانش اموزان فرهنگیان دانشجویان اساتید دانشگاه ها طلاب کارمندان وقشر عظیمی از مردم انقلابی تهران حضور پیدا کردند ویک بار دیگر انزجار خود را از عملکرد دولت مردان امریکا اعلام کردند . انبوه جمعیت در سراسر خیابان ایت الله طالقانی به چشم می خورد ودانش آموزان مدارس مناطق تهران با در دست داشتن پلاکارت هایی با شعار هایی علیه امریکا وترامپ به صورت منسجم وبه هم پیوسته از رو ی پرچم امریکا عبور کردند . در راهپیمایی 13 آبان چهر های سیاسی فرهنگی علمی ومدیران کل ادارات برخی وزارمانند حاجی میزایی وزیر آموزش وپرورش . مهندس فرشیدی وزیر اسبق اموزش وپرورش محسن رضایی و.شریعتمداری مدیر مسول روزنامه کیهان وتعدادی از نمایندگان مجلس و…حضور داشتند .

گزارش خبرنگار ما می افزاید :شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 13 آبان با سر دادن شعار های مرگ بر امریکا مرگ بر اسرایئل خشم وانزجار خود را به مستکبران نشان دادند .حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان در این راهپیمایی عروسک های سران استکبار وتصاویری که در دستان راهپیمایان قرار داشت جلوه های ویژه ای به این راهپیمایی بخشیده بود .در چند نقطه از محل راهپیمایی دانش آموزان پرچم امریکا و اسرایئل را به اتش کشیدند وعکاسان وتصویر برداران رسانه ها ی مختلف داخلی وخارجی این صحنه ها را ثبت کردند .در بسیاری از پلاکارت ها این جملات از مقام رهبری به چشم می خورد که : امریکا رو به افول است . سیاست ما در مقابل دولت مستکبر امریکا هیچ تغییری نخواهد کرد . فشار حداکثری امریکا به نتیجه ای نخواهد رسید .ما دولت ایالات متحده امریکا را دولتی غیر قابل اعتماد می دانیم دولتی خود برتر بین دولتی غیر منطقی وعهد شکن . خواب برگشت امریکا به این کشور غیر قابل تعبیر است . ما با ملت امریکا دشمنی نداریم با استکبارمخالف هستیم .همچنین در مسیر راهپیمایی شرکت کنندگان با نمایش یخ های به رنگ پرچم امریکا که در حال ذوب شدن بود را به تصویر کشیدند که نشان از افول قدرت امریکا داشت . در بخش دیگری از مسیر راهپیمایی نیز دانش آموزان با خلق تصویر ی از ترامپ ریئس جمهور امریکا اسارت وی را به جهانیان نشان دادند .همچنین با خواندن سرود های انقلابی وحماسی توجه راهپیمایان را به خود جلب کرده بودند .در جریان راهپیمایی یوالله 13 ابان غرفه سازمان بسیج دانش آموزی وفرهنگیان میزبان راهپیمایان بود.راهپیمایان تهرانی شرکت کننده در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار سال 98 را سال افول امریکا خواندند .

همین گزارش می افزاید :راهپیمایان تهرانی با حمل دست نوشته هایادآوری سرنوشت بر جام به دولت مردان نسبت به تفاهمی دیگر با غرب از جنس برجام هشدار دادند . در ادامه مراسم قطعنامه راهپیمایی 13 آبان امسال در چند بند قرائت شد که با تکبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت . در بخشی از این قطعنامه امریکا را دشمن شماره یک بشریت وغیر قابل اعتماد اعلام کرده وراهبرد مقاومت فعال در برابر دسیسه های شیطانی ام الفساد قرن امریکای جهانخوار وهم پیمانان طاغوت اعظم را یک تکلیف دینی وارمان تغییر نا پذیر انقلاب اسلامی ورسالت انسانی خویش دانسته وهر نوع گفتمان تفرقه افکنانه وتحرکات کوته فکرانه دوقطبی سازی مذاکره -مقاومت در جامعه را محکوم کردند .مراسم با سخنرانی سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی به پایان رسید . امیر موسوی در بخشی از سخنان خود چنین گفت : 13 آبان روزی است که مردم این مرز وبوم به دنیا نشان دادند که با توکل بر خدا وقدرت ایمان می توان در برابر هر قدرت استکباری وغیر خدایی ایستاد وپیروز شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *