نامه حاجی‌بابایی به رئیس‌جمهور/ چرا لایحه‌ رتبه‌بندی معلمان به مجلس نیامد؟

حمیدرضا حاجی‌بابایی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس گلایه کرد.

نامه حاجی‌بابایی به رئیس‌جمهور/ چرا لایحه‌ رتبه‌بندی معلمان به مجلس نیامد؟
  • به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی در نامه‌ای به رئیس‌جمهور نسبت به عدم ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان به مجلس گلایه کرد.

در این نامه که حمیدرضا حاجی‌بابایی به عنوان رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور نوشته، آمده است: استحضار دارید که نظام رتبه‌بندی معلمان با اعتبار بالغ بر 2000 میلیارد تومان با ردیف ۵۵۰۰۰۰ جدول شماره (۹) جزء (۵۲) در قانون بودجه سال ۹۸ کل کشور مصوب گردید و به همین دلیل اهمیت ارتقاء جایگاه معلمان، این اعتبار از سقف دوم درآمدهای دولت به سقف اول تغییر پیدا کرد تا به طور قطع به یقین، فرهنگیان عزیز از این مزایا برخوردار گردند.

بعد از گذشت حدود هشت ماه از سال، هیچ گونه اقدامی از طرف دولت مشهود نیست و از طرفی بر اساس ماده (۶۳) برنامه ششم توسعه، دولت مکلف است که نظام رتبه بندی معلمان را به مجلس شورای اسلامی تقدیم نماید که تا این تاریخ، لایحه مذکور به مجلس ارائه نگردیده است؛ خواهشمند است دستور فرمایید اقدام مقتضی مبذول گردد.

در شرایطی حاجی‌بابایی موضوع ارسال لایحه رتبه‌بندی معلمان را به مجلس عنوان کرده است که وزیر آموزش و پرورش در سخنرانی‌های خود گفته است «آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان در نوبت طرح در دولت است و هر زمانی که رتبه‌بندی ابلاغ شود از ابتدای مهر ۹۸ اِعمال می‌شود».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *