در گفتگو با دانش آموزان تاکید شد : تنها راه شکست امریکا مقاومت است

هر ساله در آستانه 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی وروز دانش آموز مدارس سراسر کشور حال وهوای خاصی دارند .وبرنامه هایی را برای گرامی داشت این روز پیش بینی می کنند .امسال نیز با توجه به شرایط حاکم بر کشور ومنطقه پیش بینی می شود مراسم 13 آبان ماه با شکوه تراز سالهای قبل مقابل لانه جاسوسی امریکا در تهران وسایر شهرستان ها وبا حضور گسترده دانش آموزان دانشجویان ومردم انقلابی ایران برگزار شود .از انجا که رییس جمهور امریکاطی یک سال گذشته در نزد ملت ایران وملت های مسلمان منطقه مورد تنفر وانزجار بیشتری قرار گرفته است لذا به میان دانش آموزان چند مدرسه رفتیم وبا آنان به گفتگو پرداختیم انچه در زیر می اید حاصل این گفتگو است .

علی اصغر احمدی دانش آموز مدرسه ادب در منطقه 15 در پاسخ این پرسش که 13 آبان چه روزی است ؟ گفت :13 آبان روز دانش آموز است ومن خیلی خوشحال هستم که روزی به نام دانش آموز در تقویم ثبت شده است .دانش آموزان باید در این روز یاد دانش آموزان شهید را گرامی داشته وبرای پیاده شدن اهداف آنان تلاش کنند .وسعی کنند پیروراه انان باشند .مرتضی محمدی دانش آموز سال هفتم نیز چنین گفت :من عضو بسیج دانش آموزی هستم وهر سال به اتفاق دوستانم در راهپیمایی 13 آبان شرکت می کنم . ویاد شهدای دانش آموز را زند می کنیم . ما دانش آموزان به رهبر خود قول می دهیم همیشه گوش به فرمان او باشیم ودر مبارزه با امریکا لحظه ای کوتاهی نخواهیم کرد چرا که تنها راه شکست امریکا مقاومت است .

محمد رضا معاشر دانش آموز سال هشتم است که 13 آبان را روز تاریخی ومهم خواند وگفت :ما دانش آموزان در سنگر مدرسه از خون 36 هزار دانش آموز شهید پاسداری می کنیم وبه امریکا اعلام می کنیم ما هرگز راه شهدای دانش آموز را فراموش نمی کنیم وبا خوب درس خواندن امریکا را از نفوذ در ایران مایوس می کنیم .

علی لشکری معلم سال دوم راهنمایی است وی از معلمان جوانی است که سالهای گذشته جزء دانش آموزانی بوده است که هر سال روز 13 ابان در راهپیمایی شرکت می کرد ه است واکنون خودش معلم شده ودانش آموزان را برای حضور در راهپیمایی 13 آبان امسال تشویق می کند .او 13 ابان را نقطه عطفی در تاریخ معاصر ایران می داند وچنین می گوید : در روز 13 آبان سه حادثه مهم تاریخی وسرنوشت ساز رخ داد .که برای دانش آموزان مهم است وباید با این تحولات بیشتر آشنا شوند .وی گفت : من سعی می کنم دانش آموزان را با این اتفاقات آشنا کنم .

ضمن تشکر از این دانش آموزان به مدرسه شهید زرین خواه می رویم وبا چند تن از دانش آموزان دختر نیز در خصوص 13 آبان و روز دانش آموز به گفتگو نشستیم . معصومه اسدی دانش آموز سال سوم راهنمایی از 13 آبان به نیکی یاد کرد وگفت : من از این روز خاطرات خوبی دارم ومهمترین شاخصه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است که این امر باعث شد انقلاب اسلامی چهار دهه بیمه شود . وما با گرامی داشت 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار راه شهدای دانش آموز را ادامه می دهیم .وچهل سال است که ملت ایران و دانش اموزان این مسیر را ادامه دادند .ما دانش آموزان این دهه نیز همچون دانش آموزان دهه 70 و80به مبارزه با استکبار ادامه می دهیم .اکرم رضایی دانش اموزدیگری است که رشته کلام را به دست گرفت وگفت :امریکا طی چهل سال گذشته برای نابود کردن انقلاب ملت ایران از هیچ کاری دریغ نکرد ه است ولی ملت ما به رهبری حضرت اقا تمام توطئه های روسای جمهور قبلی وفعلی امریکا را خنثی کردند .ما دانش آموزان دختر با حفظ حجاب وخواندن درس در سنگر علم به مبارزه با امریکا ادامه می دهیم وفردا هم به اتفاق سایر دوستان وهم کلاسی های خوددر راهپیمایی 13 آبان شرکت خواهیم کرد .محبوبه رمضانی دانش اموز سال سوم متوسطه است که از گل باران کردن مزار شهدای دانش آموز در روز نهم آبان ماه یاد کرد وگفت :ما دانش آموزان با حضور در مزار شهدای دانش آموز یاد انان را گرامی داشتیم وفردا هم در راهپیمایی شرکت می کنیم وبه دنیا اعلام می کنیم که همچون شهداگوش به فرمان رهبر انقلاب خود هستیم .

خانم صابری معلم پرورشی نیز به آشنا بودن دانش آموزان با واقعه 13 آبان اشاره کرد وگفت :دانش آموزان روز 13 آبان در راهپیمایی مشارکت می کنند واز اهداف انقلاب وآرما نها ی شهدا وامام دفاع خواهند کرد .وی گفت : وظیفه امروز دانش آموزان فعالیت جدی در سنگر های علم ودانش آست .واگر دانش آموزان آگاه باشند دشمن نمی تواند به اهداف خود دست پیدا کند .

نکته پایانی اینکه دانش آموزان دانشجویان وهمه ملت ایران فردا در سراسر کشور فریاد مرگ بر امریکا را سر خواهند داد .ویک بار دیگر به جهانیان ثابت می کنند که برای رسیدن به اهداف انقلاب وحفظ آرمان های شهدای دانش آموز تا پای جان مقاومت خوهند کرد .

و

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *