تجلیل از مادر شهید فهمیده توسط دانش‌آموزان

در ششمین دوره اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی، از مادر شهید فهمیده تقدیر شد.

تجلیل از مادر شهید فهمیده توسط دانش‌آموزان
  • به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، ششمین دوره اجلاسیه کنگره ملی همفکری بسیج دانش‌آموزی در ساختمان مجلس شورای اسلامی سابق برگزار شد؛ در این مراسم، مادر و خواهر شهید فهمیده حضور داشتند و از مادر شهید فهمیده توسط دانش‌آموزان تجلیل صورت گرفت.

مادر شهید فهمیده به شخصیت والای فرزندش اشاره کرد و گفت: شهید فهمیده به نماز و روضه اهمیت می‌داد و  در خانه به من کمک می‌کرد و در تربیت خواهر و برادرانش همراه ما بود.

در این مراسم از خبرنگاران برگزیده حوزه توجه به نسل نوجوانان و دانش‌آموزی توسط سرهنگ علی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج سازمان دانش‌آموزی کشور و مادر و خواهر شهید فهمیده تقدیر صورت گرفت. 

هفته بسیج دانش‌آموز از 7 آبان با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» آغاز شد و تا 13 آبان ادامه دارد؛ صابر ماهانی اظهار کرد: این هفته مزین به نام شهید فهمیده است؛ شهید فهمیده یکی از اصالت‌های دفاع مقدس است و کار بزرگی که این نوجوان انجام داد موجب شد که امام(ره) از او به عنوان «رهبر ما» یاد کنند.

وی با بیان اینکه در طول دوران دفاع مقدس قریب به 550 هزار دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام شدند و 36 هزار دانش‌آموز به درجه رفیع شهادت نائل شدند، گفت: شروع هفته بسیج دانش‌آموزی با الگوگیری دانش‌آموزان از شهدا است و محور، شهید فهمیده است و پایان هفته بسیج دانش‌آموزی نیز روز ملی مبارزه با استکبار است یعنی مبارزه دانش‌آموزان با نظام سلطه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *