دانش آموزان انقلابی در بلندی تاریخ می درخشند



“به مناسبت روز دانش آموز”
 
روز دانش آموز در تقویم افتخارات انقلاب اسلامی، پیامی بسیار مهم و استراتژیک را به ذهن متبادر می‌کند. پیامی آغشته به خون شهداء دانش آموز که با نغمه آزادی و آزادگی خود، در مبارزه با رژیم منحوس ستم شاهی جان خود را تقدیم کردند ، اما جانان (امام خمینی’ره’) را تنها نگذاشتند.
آری!!!
دانش آموزان انقلابی در بلندای تاریخ با اقتدا به امام شهیدان کاری کردند، کارستان ‌!!!
حضرت روح الله، آنروز که با نوایی قدسی فرمودند : سربازان من در گهواره خفته اند، به عینه میدیدند، سربازانی سردار نشان ، پرچم حق طلبی، استقلال، آزادی، استکبارستیزی را بالا برده و در حمایت از مستضعفین جهان، زمان و مکان نخواهند شناخت و همت گونه برای رسیدن به مدینه فاضله همت خواهند کرد.  
روح ایمانی دانش آموزان مجاهد شهید ١٣ آبان ١٣۵٧، محدود به آن مقطع زمانی نشد. بلکه این فهم عمیق در امتداد تاریخ، فهمیده هایی را ساخت که فهمیده بودن خود را بر امام امت هم مشق عشق کردند. تا بدانجا که خمینی کبیر، ندا سر دادند : رهبر ما طفل ١٣ ساله ای است که نارنجک به خود میبندد و به زیر تانک دشمن می‌رود.
  اما این قصه عاشقی،مختوم به انحطاط نیست و سر دراز دارد.
فهمیده دهه ۵٠، در قامت موسوی و مرادی و قاسم پور در دفاع از حرم تکثیر شدند و خط عشق را در مسیر ممتدِ میدان انقلاب، کربلای شلمچه، کربلای حسینی و حریم عمه سادات ادامه دادند. آرمانی شریف که آزادی قدس را در افق خود می‌نگرد.
 
چقدر زیباست این پشتوانه بزرگ!!!
دانش آموز بسیجی قدرتمند است.
دانش آموز بسیجی پشتوانه دارد.
دانش آموز بسیجی در مرکز دنیاست. دانش آموز بسیجی هویت دارد.
هویتی عظیم و عزیز که با پیمان خون عاشورایی، شعار “هیهات من الذله” را به عنوان توشه ای قرآنی برای خود زمان نگار می‌کند.
زمان نگاری که ثانیه شمارش، دل بستن به خداست و تحقیر کدخدای بی خدایی که با آرمان قدس شریف مبارزه می‌کند. اما یدِ قدرتِ پرچمِ الله اکبر از آن زمان که در خیابان های کشور صدای دانش آموزان بسیجی بر شعار “نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی” کوک شد، میل اهتزاز دارد.
امروز هم جهاد ادامه دارد.
افسری جهاد از سربازان مجاهد امام خمینی ‘ره’، بر انقلابیون جوان امام خامنه ای’حفظه الله’ به ودیعه سپرده شده است. مدالی ا


فتخار آمیز که با فرمان ‘آتش به اختیار’ دانش آموزِ انقلابی را به خط مقدم فرماندهی خاک ریز های دفاع منتقل کرده است. خاکریز هایی که برای دانش آموز انقلابی مرکز دنیاست.
آری!
امروز مدرسه خاکریز عملیات است و
قلم سلاح این عرصه است.
باید سُخن راند و نوشت و طرح ریزی کرد برای تحقق تمدن نوین اسلامی،
چرا که ظهور نزدیک است..
اللهم عجل لولیک الفرج..
حــــــق
مرتضی کریمی

11:39

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *