رضا عسکریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره توزیع لوازم‌التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، اظهار داشت: تاکنون نسبت به سال گذشته کمک‌های مردمی در خصوص کمک به نیازمندان رشد خوبی داشته است و کمیته امداد حدود پنج نوع جمع آوری کمک را دارد.

وی ادامه داد: کمک‌های مراکز نیکوکاری، خیرین، کمک‌های نقدی و دیگر موارد در خصوص تهیه لوازم‌التحریر بوده است که بین دانش‌آموزان محروم توزیع شده است.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد افزود: دانش‌آموزان محسنین و کم‌بضاعت که دارای حامی هستند، لوازم‌التحریر آنها توسط این حامیان تهیه و در بین آنها توزیع شده است و اگر کمک‌هایی به صورت نقدی به حساب‌های مشخص شده کمیته امداد واریز شده، ما نیز نسبت به تهیه لوازم التحریر و توزیع آن اقدام کرده‌ایم.

عسکریان با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی در تهیه لوازم‌التحریر 39 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، گفت: تاکنون کمک‌های مردمی از مرز 50 میلیارد برای تهیه لوازم‌التحریر گذشته است و ما هر سال شاهد افزایش کمک‌های مردمی نسبت به سال گذشته آن هستیم.

وی یادآور شد: از فردا نیز جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر کشور آغاز می‌شود و احتمالاً در ماه مهرماه نیز به صورت نمادین، زنگ جشن عاطفه‌ها را در مدارس خواهیم داشت.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادتأکید کرد: امسال همکاری‌های خوبی را با اولیا و مدیران مدارس خواهیم داشت تا بتوانیم به صورت عادلانه‌تری کمک‌ها به دانش‌آموزان را توزیع کنیم.

وی افزود: مدارسی که از جهت درآمدی وضعیت بهتری دارند، با مدارس سطح پایین‌تر تعامل و همکاری خواهند داشت.

 معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد یادآور شد: جمع‌بندی کمک‌های صورت گرفته به نیازمندان نیز تا 20 مهرماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/