به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهرداری تهران صبح امروز در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در مدرسه ماندگار البرز گفت: سال تحصیلی جدید را تبریک میگویم و به دلیل تقارن این روزها با سالگرد آغاز هشت سال دفاع مقدس و یاد شهدای گرانقدر را هم گرامی میدارم.

وی افزود: خرسندم که در یکی از تاریخی ترین مدارس کشور که به لحاظ سابقه و معماری و فضای آموزشی ویژه است و همواره نام البرز در کنار آموزش دوره معاصر کشور همواره درخشیده است.

شهردار تهران بیان داشت: انگار همین دیروز بود که ما هم پشت میز و نیمکت مدارس بودیم و خیلی زود شما هم به عنوان افرادی که در اداره کشور سهم خواهند داشت شناخته می شودی.

وی گفت: باید تلاش کنید تا آماده حل مشکلات شوید زیرا موفقیت هر کشور هم از گذر علم و دانش و تحقیقات به ثمر می رسد و شما بسیار تاثیر گذارتر خواهید بود.

حناچی افزود: در سن و سالی هستید که شور جوانی را که بهترین سرمایه است دارید و الان می تواند ایده های خلاقانه داشته باشید و با موفقیت های بعدی تان موثرتر از قبل باشید.

شهردار تهران افزود: بخش زیادی از زندگی همه ما در فضاهای شهری می گذرد اعم از تفریحی و ورزشی و تلاش می کنیم با بالا بردن کیفیت این فضاها به نفع همه مردم عمل کنیم.

وی عنوان کرد: رعایت نظم و قانون که از مدارس شروع می شود و بعد به جامعه می رسد از همین سنین شکل میگیرد و تلاش میکنیم با کمک شما و خانواده هایشان این مشکلات را حل کنیم.

حناچی گفت: مشکلاتی نظیر پسماند و آلودگی و ترافیک مشکلاتی است که اگر در نسل شما انگیزه ای برای رفع آن باشد آینده کشور به بهترین شکل دیده خواهد شد و مشکلات حل می شود.

شهردار تهران خاطر نشان کرد:کشور نیازمند نیروی نشاط و خلاقیت و علم شماست و امیدوارم این دوران که خیلی زود میگذرد برای شما پر بار باشد و زمینه را برای خدمت به کشور فراهم کنید.

انتهای پیام/