دشمنی مداوم آمریکا با ایران

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس٬  سردار محمد فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش بزرگ «من یک سپاهی‌ام» با اشاره به دشمنی مداوم چهل ساله آمریکا با جمهوری اسلامی ایران گفت: این دشمنی هر روز ابعاد جدیدی پیدا می‌کند و کسی نمی‌تواند ادعا کند دشمنی امریکا تجلی پیدا نکرده است.

فدوی در ادامه افزود: اگرچه در 40 سال گذشته شاهد دشمنی آمریکا بوده‌ایم ولی در این مدت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های بی‌نظیری داشته است.

وی تاکید کرد: در قران ‌آمده که «خداوند یاور جبهه حق است»، مسلما هر جبهه و کشوری حق باشد پشتوانه‌اش قدرت لایزال الهی است و تمام قدرت‌ کشورهای بزرگ و شیطان بزرگ را نیز جمع کنیم در برابر قدرت خداوند قطره ای در دریا هم به حساب نمی‌آیند.

فدوی خاطرنشان کرد: مجموعه‌ها و سازمان‌های انقلاب اسلامی اگر به وعده خداوند عمل کنند بسیار بهتر از آنچه اکنون وجود دارد نظام موفق‌ خواهد شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه یادآور شد: قبل از اینکه انقلاب به پیروزی برسد هیچ کشور کوچکی جرات مقابله با آمریکا را نداشت ولی بعد از پیروزی انقلاب می‌بینیم که جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت در مقابل آمریکا و مستکبران ایستاده است.

وی در ادامه با اشاره به تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: روح امام خمینی(ره) به عنوان موسس سپاه پاسداران امروز در تمام سپاه تجلی دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه تصریح کرد: یک اشتراکی بین سپاه و دانشگاه آزاد وجود دارد این است که هر دو نهاد بعد از انقلاب تاسیس شدند و امام(ره) در راه‌اندازی هر دو دخیل بوده‌اند.

وی گفت:  مجموعه دانشگاهی کشور و به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی نقش و سهم مهمی در پیشرفت کشور دارند و می‌توانند در پیشرفت اهداف انقلاب این نقش را ایفا کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به نقش نیروی انسانی‌ ماهر در کشور گفت: دانشگاه آزاد در تربیت نیروهای انسانی ماهر و متدین برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی دارد.

فدوی تاکید کرد: چون دانشگاه آزاد اسلامی قید و بندیهای دانشگاه‌های دولتی را ندارد می‌تواند در مورد « ما می‌توانیم» الگو باشد.

فدوی در ادامه درباره مشکلات اقتصادی اضافه کرد: قطعا از وضعیت اقتصادی فعلی عبور خواهیم کرد، آن هم  به گونه‌ای که آمریکایی‌ها از کرده‌ خود و از اینکه فلان شرکت یا فرد را تحریم کرده‌اند، پشیمان و خجل شوند.

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: سپاه پاسداران در تمام حوزه‌های جنگ سخت و جنگ نرم به موفقیت‌های بسیار گرانبهایی دست یافته و تقدیم ۴۰هزار شهید با لباس سپاه نشان می‌دهد که سپاه پای دفاع از وطن ایستاده است.

فدوی در ادامه درباره جنگ ۳۳ روزه رژیم صهیونیستی با حزب‌الله هم گفت: آمریکا آغازگر این جنگ بود نه اسرائیل. برای اینکه شیطان بزرگ تحمل بودن یک مجموعه‌ای که مربوط به جمهوری اسلامی است را در کنار غده سرطانی منطقه یعنی صهیونیست نمی‌پذیرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در آن جنگ همه شرکت داشتند٬ آمریکا٬ صهیونیسم٬ کشورهای مرتجع عربی و خودشان اذعان رسمی کردند که شکست خوردند. اکنون ده‌ها هزار حزب‌الله به برکت انقلاب در کنار صهیونیست است.

انتهای پیام/