معلمان مدارس غیردولتی در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند

گروه آموزش و پرورش خبرگزاری رسانه معلم، به نقل از فارس؛ نوید ادهم  اظهار کرد: این افراد می‌توانند در روند آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند و چون تجربه دارند، قطعاً امتیاز بیشتری را کسب خواهند کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای امر فرض بر این گذاشته شد که آن دسته از افرادی که با غیردولتی‌ها کار می‌کنند، کارمند دولت نیستند و دولت تعهدی نسبت به آنها ندارد و خود این افراد نیز با همین دیدگاه وارد مدارس غیردولتی شدند.

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر این افراد مایل باشند که وارد سیستم دولتی شوند باید مانند بقیه داوطلبان در کنکور و آزمون استخدامی شرکت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که «این معلمان عنوان می‌کنند اگر ما معلمان باکیفیتی نیستیم چرا در مدارس غیردولتی اجازه تدریس داریم؟»، گفت: بحث بد بودن و خوب بودن نیست بلکه ما نظام آموزش رسمی داریم که فرایند مشخصی برای جذب دارد و این افراد، مدارس غیردولتی را انتخاب کردند.

نوید ادهم در پاسخ به این پرسش که «آیا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امکان پیش‌بینی امتیازی برای این معلمان است»، افزود: قطعاً اگر افراد موفقی باشند، وفتی در مصاحبه و امتحان شرکت می‌کنند، نمره برتر می‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *