تجلیل دولت از ۱۸ دانش‌آموزی که در رشته پزشکی قبول شدند

 به گزارش خبرنگار آموزش و فناوری خبرگزاری رسانه معلم، آیین بهره‌برداری همزمان ۱۷۰۰ پروژه آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور امروز در دبستان پسرانه فرزانه ۳ تهران برگزار شد.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانس با مسؤولان استان خراسان رضوی گفت: ان‌شاءالله فرزندان کشور در استان خراسان رضوی از فرصت تعلیم و تربیت استفاده کنند و برای پرورش خلاقیت و آموختن بهره ببرند.

وی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان خوزستان هم با تسلیت حادثه حمله تروریستی در اهواز، از فعالیت خیرین در این استان قدردانی کرد.

جهانگیری در ارتباط ویدئو کنفرانسی با استان سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان با شرایط سخت طبیعی در نبرد است و مجبور است در فصل تابستان با گرد و غبار شدیدی که در بخش‌های مختلف استان است، سر کند مخصوصاً در سال جاری، با خشکسالی هم مواجه بود؛ امیدواریم گشایشی شود و مشکلات مردم این استان حل شود.

وی ادامه داد: در آغاز سال تحصیلی، اقدام شایسته‌ای که خیرین در استان سیستان و بلوچستان انجام دادند، موجب تشکر است و صمیمانه از تمام خیرینی که در این استان محروم خدمت کردند و مدرسه ساختند، تشکر می‌کنم.

معاون اول رئیس‌جمهور اضافه کرد: مهم‌ترین تشکری که از خیرین و از دولت در بخش تعلیم و تربیت باید انجام گیرد، کاری بود که دانش‌آموزان عزیز سراوانی انجام دادند؛ در دورترین نقطه از مرکز از نظر فاصله، در یکی از شهرستان‌های محروم کشور از نظر امکانات زیربنایی و رفاهی، ۱۸دانش‌آموز از یک کلاس در رشته پزشکی پذیرفته شدند.

وی افزود: این اقدام بسیار شایسته‌ای بود و من به مسؤولان آموزش و پرورش استان و به مسؤولان آموزش وپرورش سراوان تبریک می‌گویم و از تمام این فرزندان عزیز صمیمانه تشکر می‌کنم؛ هیأت دولت نیز از این عزیزان تقدیر و تشکر کرد و در مراسمی هم از آنها تجلیل خواهد شد.

جهانگیری تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم سیستان و بلوچستان را به عنوان یکی از کانون‌های توسعه کشور تبدیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *