«فیلشاه» در صدر فروش لوازم التحریر کشور

گروه فرهنگی خبرگزاری رسانه معلم، به نقل از فارس، سعید حسینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی – اسلامی  درباره نمایشگاه ایران نوشت اظهار كرد: تاكنون بازخورد خوب بوده است و به نظر می‌آید تعداد  مخاطبان نسبت به سال گذشته بیشتر شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر كمتر از ۳۰ درصد تولیدات ایرانی، بازار لوازم التحریر كشور را تشكیل می‌دهد و تلاش می‌شود كه این میزان افزایش یابد.

حسینی اضافه كرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد بیشتر كاراكتر تولیدات لوازم‌التحریر داخلی كشور، خارجی است و كمتر از ۱۰ درصد كاراكترهای تولیدات داخلی لوازم‌التحریر، داخلی است البته این رقم طی چند سال پیش عدد صفر بوده است.

وی با بیان اینكه اقدامات ما از سال ۹۱ برای فروش نوشت‌افزار ایرانی-اسلامی و فرهنگ‌سازی كاراكترهای داخلی آغاز شد، گفت: در آن زمان، با شكست طرح دارا و سارا، ذهنیت نسبت به كاراكتر داخلی منفی بود اما الان فضا تغییر كرده است.

مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی – اسلامی با بیان اینكه مالكیت معنوی كاراكتر فیلشاه را گرفتیم و در اختیار تولیدكنندگان لوازم‌التحریر قرار دادیم، افزود: در حال حاضر كاراكترهای فیلشاه، حسنا كوچولو، شاهزاده روم، اتل متل یه جنگل، مل‌مل و دیرین دیرین قسمت دفتر از جمله كاراكترهای لوازم‌التحریر این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: برآوردها تاكنون نشان می‌دهد در حال حاضر كاراكتر فیلشاه مورد استقبال تعداد زیادی از مخاطبان قرار گرفته و در صدر فروش است.

حسینی به زمان این نمایشگاه اشاره كرد و گفت: این نمایشگاه تا دوم شهریورماه برپاست و اگر استقبال همچنان ادامه داشته باشد یا در همین مكان یا در مكان دیگری ادامه می‌یابد.

نمایشگاه لوازم‌التحریر ایرانی -اسلامی هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۳ در كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان در خیابان حجاب آماده استقبال از مخاطبان است./د

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *